הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חרדי הותקף באלימות ברחובות ברוקלין, חיפושים נרחבים אחר שלושת החשודים
החשודים החלו לקלל את הקורבן על רקע אנטישמי, וכאשר הוא ענה להם הם יצאו מכלי הרכב והיכו אותו. הוא פונה לבית החולים הסמוך, שם אובחן עם שבר באצבע וחתכים עמוקים בפניו

רשויות החוק בניו יורק מחפשות אחר שלושה צעירים החשודים שהיכו וגידפו חרדי בן 51, בזמן שהוא הלך ברחובות רובע ברוקלין במהלך סוף השבוע האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

תחילת האירוע בסביבות השעה 3:00 אחה"צ (שעון מקומי) ביום שבת האחרון, אז אלמוני חייג למוקד החירום המשטרתי 911 ודיווח על תקיפה שמתרחשת מול ביה"ח New York Community בקינגס הייווי.

חקירת המשטרה העלתה כי הקורבן, ששמו לא פורסם, הלך ברגל לביתו כאשר לפתע מכונית נעצרה בסמוך אליו, ושלושת יושביה החלו לקלל את האיש בגידופים אנטישמיים. עוד עולה מהחקירה כי הקורבן הגיב לקללות, ובעקבות כך שלושת הצעירים יצאו מהרכב, דחפו אותו אל המדרכה והחלו להכות אותו באגרופים.

 

 

היות שהאירוע התרחש ממש מול בית החולים, הקורבן פונה אליו ברגל. הוא סבל משבר באצבע וחתכים רבים בפניו, ובעקבות כך נזקק לתפרים.

בשל העובדה שהחשודים פנו אל החשוד בקללות אנטישמיות, חוקרי המשטרה מתייחסים אל האירוע כאל פשע שנאה. עם זאת, מלבד תיאור בסיסי של החשודים ("שלושה גברים בני 18 עד 20"), לא נמסרו פרטים נוספים על החקירה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE