הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לראשונה מזה 75 שנה: מצעד ה'רוז בול' הפופולרי יבוטל
על אף שהאירוע היה אמור להתחיל רק בעוד כחמישה חודשים, מארגני המצעד הודיעו הבוקר כי משבר הקורונה לא יאפשר את קיומו. המנכ"ל: "בהתחלה חשבנו שזה לא ישפיע עלינו, אך ככל שהזמן עבר, המציאות של המגפה חלחלה"

מצעד הרוז בול השנתי, שכמו בכל שנה תוכנן ל-1 בינואר, יבוטל, כך על פי המארגנים שהצביעו על מגפת הקורונה כסיבה להחלטה הדרמטית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

המצעד הבא היה אמור להיות ה-132 בהיסטוריה הארוכה של העיר פסדינה, ולמעשה מדובר בפעם הראשונה מאז מלחמת העולם השנייה (1945) שבה האירוע לא יתקיים כלל וכלל.

מארגני המצעד הסבירו כי הם סברו תימצא דרך לקיים את האירוע, אולם בשבועות האחרונים הם הבינו כי המשבר לא עתיד להסתיים בשבועות הקרובים: "כמו הרבה אנשים שמעולם לא חוו מגפה עולמית, המחשבה הראשונית שלנו הייתה שהאירוע יתקיים רק בעוד 10 חודשים, ולכן הכל יהיה בסדר", הסביר דיוויד אידס, מנכ"ל החברה שעומדת מאחורי המצעד, "אך ככל שהזמן עבר, המציאות של המגפה חלחלה".

עוד הסביר אידס כי נבדקות האפשרויות החלופיות לקיים אירוע דומה, תוך כדי שמירה על ריחוק חברתי. בנוסף, אידס הדגיש כי משחק הפוטבול באצטדיון 'רוז בול' הסמוך בכל זאת צפוי להתקיים, אם כי בשלב זה לא ברור אם יתאפשר לקהל להגיע למקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE