הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זאק אפרון נמצא בעיצומו של רנסנס בקריירה הודות לסדרה החדשה בנטפליקס
תשכחו כל מה שאתם יודעים על זק אפרון מימיו ככוכב ילדים, תשכחו גם את הסרטים הזניחים ששיחק בהם לאחר מכן. הגרסה החדשה שלו בשלה יותר, סקסית יותר וירוקה יותר והתכנית החדשה שלו בנטפליקס- Down To Earth בהחלט שווה צפייה ואנחנו נספר לכם למה

בפרויקט החדש שלו, השחקן זאק אפרון יוצא למסע חיפושים מסביב לעולם אחר דרך חיים ברת- קיימא ובריאה, לצידו של הגורו דאריו אוליאן. לצד זה שטרנד הקיימות הופך יותר ויותר לעמוד תווך תרבותי וטיולים מסביב לעולם זה תמיד דבר שכיף לחלום עליו, אפרון הופך את כל החוויה למהנה פי כמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אבל עזבו, אל תאמינו רק לנו. קריאה קצרה של כמה מהביקורות בטוויטר מסבירה את ההתלהבות בצורה הרבה יותר טובה. "הסדרה הדוקומנטרית של זאק אפרון, היא האמת ממש מהנה. זה גורם לי לרצות לחיות מחוץ לגריד ולחיות חיים בריאים", כך נכתב באחד הציוצים. משתמשת אחרת כתבה: "לכו לצפות בתוכנית החדשה של זאק אפרון בנטפליקס. כל כך פותח את הראש בצורה מדהימה וזה גורם לך להסתכל ולהטיל בספק כל כך הרבה חתיכות מחיי היום- יום שלנו. אנחנו אחראים על לשמור על הכוכב הזה שאנחנו קוראים לו בית, אבל אנחנו גם אלה שעושים הכי הרבה נזק והרס".

 

 

 

עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם, מה בעצם אנחנו עומדים לראות לעזאזל? ובכן, בטריילר של הסדרה מסביר אפרון שהמסע נועד להתמקד ב- "מזון, מים ואנרגיה...המרכיבים המרכזיים של החיים המודרניים". זאק לצד חברו למסע, דאריו, נפגש עם אנשים אשר כל עשייתם נועדה לשנות את הדרך בה בני האדם צורכים את שלושת המרכיבים, זאת במטרה ליצור דרך חיים ששומרת על הסביבה במקום להחריב אותה. זה אמנם מפתה לטעות בכך שמדובר בתוכנית אוכל שגרתית אך המשימה פה גדולה יותר וזה ניכר.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Love you guys ��❤️ #downtoearth #netflix

A post shared by Zac Efron (@zacefron) on

 

אפרון התחיל את הקריירה שלו ככוכב של ערוץ דיסני והוא כיכב במספר קומדיות מוסיקליות. יחד עם זאת, נראה שככל שהוא הולך ומתבגר, תחומי העניין שלו משנים צורה. ב- 2019 הוא לקח חלק בתוכנית שבה מטרתו הייתה לשרוד לבד בג'ונגל. הניסיון הזה הסתיים בכך שאפרון אושפז לאחר שנהיה חולה. אולי זו הסיבה שהפעם יש לצידו מורה דרך. דריו אוליאן נחשב לגורו של החיים הטובים במובן הבריא וההוליסטי. במהלך הקריירה שלו כתב כמה וכמה ספרים בנושאים כמו תזונה בריאה, ניקוי רעלים וכושר.

ישנו דבר אחד שקשה להתעלם ממנו והוא אף מעורר תגובות משעשעות למדי מהצופים- זאק אפרון בלי חולצה. ההתרגשות מהמראה הבוגר והמחוספס יותר של אפרון מביא אלינו ציוצים משתפכים על מבנה הגוף המשורטט שלו. אחת הצופות כתבה: "פתאום אני מאוהבת שוב בזאק אפרון", וצירפה מספר תמונות של השחקן מתוך הסדרה. מעריצה אחרת כתבה: "ככל שאני מתבגרת, זאק אפרון הופך להיות בו הטיפוס שלי בכל תקופה בחיי". תראו, אנחנו לא אומרים שזו הסיבה לצפות בסדרה, אבל זה בטח לא מזיק.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE