הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסע אנטישמי בפלורידה: שני בתי כנסת הושחתו בצלבי קרס
רשויות החוק בסרסוטה פתחו בחקירה ופרסמו תיעוד משני בתי הכנסת. לפי החשד, לא רק שמדובר באותו אדם, גם מדובר בחשוד שצייר צלב קרס על אחד מבתי הכנסת לפי כשלושה חודשים. "נמשיך לגלות ערנות בכל הקשור לבטיחות וביטחון חברי הקהילה, אך לא ניתן לשנאה להסיח את דעתנו"

שני בתי כנסת בעיר סרסוטה - מדרום לטמפה - הושחתו אתמול (רביעי) בצלבי קרס וגידופים אנטישמיים, כך על פי רשויות החוק המקומיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, כפי שתועד במצלמות האבטחה (צילום: גוגל מפות / משרד השריף במחוז סרסוטה)

 

לפי משרד השריף, בסביבות השעה 2:00 בלילה (בין שלישי לרביעי), חשוד תועד במצלמת אבטחה מחוץ לבית הכנסת עמנו-אל. בסרטון ניתן לראות את החשוד מתהלך בנינוחות, ניגש לבניין ושולף צבע ספריי. לאחר מכן הוא תועד כשהוא מרסס את דברי השנאה על קיר נוסף, ואז הוא נעלם. דקות בודדות לאחר מכן, החשוד תועד בבית הכנסת סיני, שם הוא שוב ריסס את סמלי השנאה ועזב את המקום. 

ב"סיני" הסבירו כי נגרם נזק גדול למבנה, שכן קירות רבים עשויים מאבן ירושלמית - דבר שמקשה על פעולות המחיקה. ב"עמנו-אל" דיווחו על נזקים פחות קשים, אך זוהי הפעם השנייה שבה אלמוני מרסס צלבי קרס על בית הכנסת בחודשים האחרונים.

 

 

בעקבות האירוע, שני בתי הכנסת פרסמו הודעה משותפת: "באמצעות השוואת צילומי האבטחה, אנחנו סבורים כי מדובר באותו החשוד בשני המקרים. יתרה מכך, ההערכות שלנו הן שמדובר באותו אדם שעומד מאחורי ההשחתה לפני כשלושה חודשים. נעבוד ביחד עם רשויות החוק כדי לזהות ולעצור את האיש הזה".

עוד נכתב כי "נמשיך לגלות ערנות בכל הקשור לבטיחות וביטחון חברי הקהילה, אך לא ניתן לשנאה להסיח את דעתנו מהעבודה הקדושה של בתי הכנסת".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE