הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל ניו יורק: לא נהסס לסגור מסעדות שבהן יימצאו 'הפרות קורונה'
קואומו הצביע על אי-ציות לנוהל הבסיסי ביותר - שמירה על ריחוק חברתי - והסביר כי מסעדה שתמשיך להתעלם מההנחיות גם לאחר שלוש הפרות, תיסגר. עם זאת, "הפרות בוטות" יגררו סגירה מיידית וענישה נוספת. גם ברים על הכוונת של המושל

מסעדות בעיר ניו יורק שיפרו את נהלי הקורונה, לרבות אי שמירה על ריחוק חברתי, עלולות להיסגר באופן מיידי, כך אמר הבוקר (חמישי) מושל המדינה, אנדרו קואומו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסעדה בווסט וילג', לפני כשבועים (צילום: AP)

 

"ישנן הוכחות משמעותיות על כך שבתי עסק, בייחוד מסעדות וברים בעיר ניו יורק, אינם פועלים לפי ההנחיות שניתנו כדי למנוע את התפשטות הקורונה. מדובר בהתנהגות לא ראויה, מסוכנת, אנוכית ובלתי מתקבלת על הדעת", אמר קואומו.

עוד הסביר המושל כי ינתנו שלוש אזהרות לבית העסק לפני שהוא ייסגר, אך קואמו הדגיש כי "הפרות בוטות ביותר" לא רק עלולות לגרור סגירה מיידית, אלא גם שלילת הרישיון למכור אלכוהול:  "שלוש הפרות ונסגור את העסק, וגם נפרסם את שמות בתי העסק שיועמדו לדין על הפרות", הוא אמר.

ההכרזה מגיעה על רקע מעברה של העיר ניו יורק לשלב הרביעי בתוכנית היציאה מהמשבר (שתוכנן ליום שני הבא). חשוב להסביר כי במסגרת המעבר לשלב הבא, למרכזי קניות ו"מוסדות תרבותיים" (מוזיאונים וכדומה) יתאפשר להיפתח, אך מסעדות וברים בעלי אזורי ישיבה סגורים לא יוכלו לעשות זאת.

"אנחנו רואים מגמות מדאיגות, לא רק בברים ובמסעדות, אלא בכל ארצות הברית. אנחנו רואים שהנגיף מתפשט במקומות סגורים ובמקומות עם מזגן, ולכן נפעל בזהירות במעבר לשלב הבא", הוא הסביר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE