הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עובדים לשעבר בתוכנית של אלן דג'נרס חושפים בריונות, גזענות ואווירה רעילה מאחורי הקלעים
התוכנית של הקומיקאית אלן דג'נרס ידועה בעיקר בשל המתנות הרבות שהיא מחלקת והגישה שבה היא דוגלת- היו אדיבים. אך האם הכל היה הצגה? לפי מספר עובדים שהחליטו להרים את הכפפה ולהיחשף יש הרבה ארס מתחת לפני השטח

עובד אחד נוכחי ועשרה עובדים קודמים מהתוכנית של אלן דג'נרס, התראיינו באופן אנונימי לאתר "באזפיד". במהלך הריאיון טענו כי העבודה הייתה כרוכה בהתמודדות עם הרבה אגרסיות וגזענות. אחת מהדוברות, אישה אפרו- אמריקאית חשפה שאחת המפיקות הראשיות פנתה אליה ולעוד עובדת שחורה, ואמרה: "וואו, לשתיכן יש צמות, אני מקווה שלא נתבלבל". במקרה אחר, אותה עובדת קיבלה הערה גזענית מאחד הכותבים של תוכנית האירוח: "אני מצטער, אני יודע רק את השמות של האנשים הלבנים שעובדים פה", לאחר מכן כל שאר העובדים בסביבה צחקו מההערה הפוגענית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האם אלן ידעה מה קורה בצוות שלה?

 

"השטות הזאת של 'תהיו אדיבים' קורית רק כשהמצלמות עובדות. זה הכל הצגה", כך סיפר עובד אחר. "אני יודע שהם נותנים כסף לאנשים כדי לעזור להם, אבל זאת הצגה". עוד סיפור מקומם מצד המתלוננים היה שפוטרו כעונש על כך שלקחו חופשת מחלה או ימי חופש עבור לוויות של קרובי משפחה. עוד סיפרו כי נאסר עליהם בפירוש לפנות לאלן דג'נרס במידה ויתקלו בה במהלך יום העבודה.

 

לא לקחה על עצמה את האחריות

 

רוב ההאשמות הופנו אל מנהלים בכירים או מפיקים ראשיים. יחד עם זאת, אחת העובדות ציינה ובצדק שבסופו של דבר זה השם של אלן שנושא את התוכנית והיא צריכה לקחת אחריות על ההתנהגות הנוראית של חלק מעובדיה. "אם היא רוצה תוכנית משלה ושהשם שלה יהיה בכותרת, היא צריכה להיות יותר מעורבת כדי לראות מה קורה".

 

 

נתנה למפיקים שלה לדבר

 

כתגובה לתלונות שהשמיעו העובדים, נשלחה הצהרה רשמית מטעם מספר מפיקים ראשיים מהתוכנית: "במהלך כמעט שני עשורים, שלושת אלפים פרקים, והעסקה של מעל אלף אנשי צוות, שאפנו ליצור אווירה פתוחה, בטוחה, ומכילה בסביבת העבודה. אנו בכנות שבורי לב ומצטערים לגלות שאפילו אדם אחד במשפחת ההפקה שלנו סבל מחוויה שלילית. זה לא מי שאנחנו ולא מי שאנו שואפים להיות, ולא המשימה שאלן נתנה לנו." למרבה הצער, דווקא אלן דג'נרס שמנצחת על כל התוכנית הזו מיאנה להגיב כרגע.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE