הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עשרות בתי חולים בפלורידה מדווחים על תפוסה מלאה בטיפול נמרץ, מיאמי מגבירה את האכיפה על חבישת מסכות
14 בתי חולים נמצאים בשני המחוזות שהפכו למוקד הקורונה של פלורידה - בראוורד ומיאמי-דייד - דבר שככל הנראה מסביר מדוע עיריית מיאמי בחרה שלא לתת אזהרות, ומעתה אדם שיסתובב ללא מסכה בציבור ייקנס באופן מיידי, בסכום שעלול להגיע לעד 500 דולר

לפחות 45 בתי חולים ברחבי פלורידה מדווחים היום (שני) על תפוסה מלאה ביחידות לטיפול נמרץ, לרבות 9 במיאמי-דייד ו-5 נוספים בבראוורד - שני המחוזות שהפכו למוקד הקורונה של המדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לפי נתוני מנהל הבריאות של פלורידה (Agency for Healthcare Administration), מתוך 6,252 מיטות אשפוז בכלל בתי החולים במדינה, 5,035 תפוסים. כלומר, פחות מ-20% ממיטות האשפוז בטיפול נמרץ פנויות - נתון מדאיג ביותר, בייחוד לאור העלייה בתחלואת הקורונה שנרשמה בשבועות האחרונים.

אתמול (ראשון) אובחנו 12,523 נשאי קורונה נוספים בפלורידה - היום החמישי ברציפות שבו יותר מ-10 אלף נשאים מתווספים לסטטיסטיקה העגומה. אם לא די בכך, יותר מ-12 אלף בני אדם מאושפזים בבתי החולים במדינה, הן בטיפול נמרץ והן במחלקות האשפוז ה"רגילות".

כאמור, החשש הגדול ביותר הוא מפני קריסה אפשרית של מערכת הבריאות במחוזות מיאמי-דייד ובראוורד, שכן שני המחוזות המאוכלסים במדינה דיווחו על תפוסה של 77% ו-89% בטיפול נמרץ, בהתאמה.

בעקבות כך, הבוקר הודיע ראש עיריית מיאמי, פרנסיס סוארז, כי רשויות החוק כבר לא יזהירו אנשים שאינם מסתובבים עם מסכות, ומעתה ינתן קנס כספי באופן מיידי. קנס זה יתחיל ב-50 דולר, אולם עבירה שנייה תגרור קנס בגובה 150 דולר, ואילו עבירה שלילית תעלה את הקנס ל-500 דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE