הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרצח המשולש שמזעזע את פלורידה: חברי ילדות נורו במהלך טיול דיג
אחד הקורבנות הספיק להתקשר לאביו ולהתחנן לעזרה, אך כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותם עם הגעתם לאגם. משרד השריף המקומי פתח בחקירה ולא סבור כי מדובר בתקיפה אקראית, ולפי החשד ישנם מספר חשודים. 30 אלף דולר מוצע עבור מידע שיוביל למעצרים

רשויות החוק בפלורידה פתחו במצוד נרחב לאחר ששלושה חברי ילדות נרצחו באכזריות במהלך בילוי באגם מקומי. אחד הקורבנות אף הספיק להתקשר לאביו ולדווח על האירוע לפני שמת מפצעיו, כך על פי משרד השריף המקומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלושת קורבנות הרצח, מימין לשמאל: רולינס (שהספיק להתקשר לאביו), טילמן וספרינגפילד (צילום: פייסבוק / רויטרס)

 

תחילת האירוע ביום שישי האחרון, אז שלושת החברים - דמיון טילמן בן ה-23, קווין ספרינגפילד בן ה-30 וברנדון רולינס בן ה-27 - יצאו לדוג באגם סטריטי בעיר פרוסטפרוף (Froostproof), הממוקמת כ-90 ק"מ דרומית לאורלנדו.

לפי משרד השריף במחוז פולק, בסמוך לשעה 10:00 בלילה חייג רולינס לאביו ואמר "תעזור לי". האב המבוהל זינק אל תוך מכוניתו ונסע לכיוון האגם, שכן בנו פירט את תוכניותיו קודם לכן: "כאשר האב הגיע לאגם, הוא מצא את בנו ברנדון כשהוא בקושי בחיים, ושני חבריו שוכבים לצדו ללא רוח חיים. ברנדון הספיק לומר לאביו כמה דברים, אך בשלב זה החלטנו שלא לפרסם את תוכן השיחה ביניהם", אמרו במשרד השריף.

 

 

למחרת היום נרשמה תפנית בחקירה כאשר גריידי ג'אד, שריף המחוז, הסביר כי לפי ההערכות, טילמן הגיע לאגם לפני שני חבריו. כאשר רולינס וספרינגפילד הגיעו למקום, הם הבחינו במספר אנשים שתוקפים את טילמן, וכשהם ניסו להתערב, הם נורו. "זירת האירוע הייתה קשה ביותר. בקריירה שלי יצא לי להיות בזירות רצח רבות, אבל זו בהחלט אחת הקשות שראיתי", הוסיף השריף ג'אד.

 

 

עוד הוסיף השריף כי אביו של רולינס היה כה נסער משיחת הטלפון מבנו, שהוא שכח לקחת את הטלפון הנייד שלו עמו כאשר יצא לכיוון האגם. בעקבות כך, הוא נאלץ לעלות על ההגה ולמצוא את תחנת הדלק הקרובה, כדי להזעיק את כוחות הביטחון וההצלה. כאשר פרמדיקים הגיעו לאדם, לא נותרה ברירה מלבד לקבוע את מותם של השלושה.

 

השריף גריידי ג'אד (צילום: משרד השריף במחוז פולק)

 

כעת, כאמור, מתנהל מצוד נרחב אחר החשודים: "אנחנו מבקשים מהציבור הרחב לסייע לנו במה שרק אפשר. אנחנו מחפשים כל קצה חוט שיכול לעזור לנו. עלינו לפענח את המקרה הזה מהר ככל שאפשר, כי אנחנו סבורים שישנם כמה חשודים שביצעו רצח משולש בקהילה השקטה שלנו", הסביר השריף.

עוד אמר ג'אד כי נבדקת האפשרות כי לחשודים ולקורבנות הייתה היכרות מוקדמת: "כפי שניתן לראות, ברדיוס מסביב לאגם יש רק פרות ועוד אגמים. קשה מאוד 'סתם להיתקל' במישהו פה", הוא אמר והוסיף כי לעת עתה הוחלט להציע פרס כספי בסך 30 אלף דולר עבור מידע שיוביל למעצר של חשוד או חשודים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE