הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פחות משלושה שבועות לאחר שפתחה את גבולותיה מחדש: איי בהאמה שוב אוסרת על כניסת אמריקאים
ראש הממשלה המקומי הצביע על העלייה בתחלואה, בייחוד מאז שהמדינה "נפתחה מחדש" בראשית החודש, כסיבה העיקרית למהלך. באופן רשמי, המדיניות תיכנס לתוקף רק מחרתיים, אך כבר אמש חברת התעופה הלאומית הפסיקה את טיסותיה לארה"ב וממנה

ממשלת איי בהאמה הודיעה אתמול (ראשון) כי לא תאפשר לתיירים מארצות הברית להיכנס לתחומה, וזאת לאחר העלייה בתחלואת הקורונה שנרשמה במדינה. ההכרזה הדרמטית של ראש הממשלה המקומי מגיעה פחות משלושה שבועות לאחר שהמדינה פתחה את שעריה בשנית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בירת איי בהאמה, נסאו (צילום: Shutterstock)

 

באופן רשמי, המדיניות החדשה תיכנס לתוקף ביום רביעי הקרוב, ה-22 ביולי. במסגרתה, כל טיסה מסחרית או כלי שיט שיש בו נוסעים אמריקאים, לא יוכל להיכנס למדינה. יתרה מכך, חברת התעופה הלאומית של איי בהאמה - "בהאמס אייר" - השביתה את כל טיסותיה לארצות הברית כבר עתה.

כאמור, מי שהודיע על המהלך הוא ראש הממשלה, הוברט מיניס, שהצביע על "הדרדרות משמעותית" במאבק המדינה בקורונה מאז ה-1 ביולי, התאריך שבו הממשלה אישרה את פתיחתם המחודשת של גבולות המדינה: "לצערי הרב, מצבנו כאן פשוט הדרדר מאז שפתחנו במהלכים לחידוש הכלכלה המקומית", סיפר מיניס בנאומו אמש.

חשוב להדגיש כי האיסור חל אך ורק על אמריקאים, ותיירים שיגיעו ממדינות אחרות - קנדה, בריטניה והאיחוד האירופי - יוכלו לעשות זאת בתנאי שהם מציגים בדיקת קורונה עם תוצאה שלילית, שנלקחה עשרה ימים או פחות מרגע ניסיון הכניסה לאיי בהאמה. בדומה להנחיות שניתנו לנכנסים להוואי, גם כאן מדובר ב בדיקות PCR ("תגובת שרשרת של פולימראז" - שיטה מעבדתית). יתרה מכך, ראוי לציין כי אמריקאים כן יכולים להיכנס למדינה באמצעות טיסות פרטיות.

בעקבות ההחלטה, למספר חברות תעופה אמריקאית התאפשר לטוס למדינה ללא נוסעים, וזאת במטרה להחזיר את האזרחים האמריקאים שנמצאים כעת במדינה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE