הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: מספרות ומכוני יופי יפתחו מחדש, אך עם שינוי משמעותי ביותר
לאותם עסקים יתאפשר להציע את שירותיהם במקומות פתוחים, למשל במגרש החנייה הסמוך. המדיניות תחול גם במחוזות שהוכנסו לרשימת הפיקוח של המושל, לרבות לוס אנג'לס וסן דייגו. לקוחות בכל זאת ידרשו לשמור על ריחוק חברתי ולשים מסכות

מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם, הציג מוקדם יותר היום (שני) תוכניות שיאפשרו לעסקים בתחום הטיפוח האישי - מספרות, מכוני ציפורניים וכדומה - להיפתח מחדש, גם בעשרות המחוזות שנמצאים ב"רשימת הפיקוח מקרוב" של לשכת המושל, זאת למרות ההקפדה על נהלי הזהירות בחודשים האחרונים וחרף העובדה כי אין כל מידע על הדבקה משמעותית בזמן תספורת או טיפול פדיקור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ככה זה נראה בהודו. בקרוב בערי קליפורניה

בהודעתו הסביר המושל כי יאפשר לאותם עסקים להיפתח מחדש, אך רק במקומות שאינם סגורים. דהיינו, מכוני ציפורניים ועוד יצטרכו "להעתיק" את בית העסק למקום סמוך, למשל מגרש החנייה. עם זאת, המושל הדגיש כי אותם עסקים צריכים להיות מוגנים באוהל או כל דבר אחר (למשל, יריעה) שימנע מהלקוחות היות מתחת לשמש.

 

לטענת הרשויות, השיטה המסורתית אינה בטוחה דיו

עוד הדגיש המושל כי עסקים שזקוקים לסביבה היגיינית - מכוני קעקועים ופירסינג, למשל - לא יוכלו להיפתח מחדש בשלב זה. בהתאם לכך, המדיניות החדשה תחול על מספרות, מכוני יופי, מכוני ציפורניים, מכוני טיפוח ומכוני מסאז'. מעבר לכך, ראוי לציין כי המדיניות הקיימת בנוגע לשמירה על ריחוק חברתי ועטיית מסכות, נותרה בעינה.

כזכור, עסקים אלו נפתחו מחדש רק בחודש שעבר, אולם מוקדם יותר החודש החליט המושל להורות על סגירתם המחודשת במרבית מחוזות קליפורניה, וזאת על רקע העלייה שנרשמה בתחלואת הקורונה.

פרטים נוספים על ההנחיות ניתן למצוא כאן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE