הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוף סוף הגיע הזמן שנגלה אחת ולתמיד האם רוס ורייצ'ל היו בהפסקה!
הסדרה "חברים" הותירה אותנו עם המון זיכרונות נפלאים במהלך 10 העונות שלה. אך דבר אחד לא ממש נסגר, האם רוס ורייצ'ל היו בהפסקה או שלא? דייוויד שווימר ששיחק את דמותו של רוס, סגר בדיוק את הפינה הזו עבורנו בראיון שנתן

הכל התחיל בעונה השלישית של הסדרה "חברים" כאשר מערכת היחסים בין דמותו של דייוויד שווימר- רוס גלר ודמותה של ג'ניפר אניסטון- רייצ'ל גרין עלו על שרטון לא ברור. ברגע הזה בילה רוס גלר את הלילה עם אישה אחרת. אז יצא לדרך הוויכוח הנצחי האם השניים היו בהפסקה או שמא, לפי רייצ'ל, רוס בגד בה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כאשר שווימר בן ה- 53, התראיין בתוכנית של ג'ימי פאלון, הוא הכיר בכך שיש חלוקה נלהבת בין אנשים בנושא. אז רק במקרה שתהיתם מה אומר השחקן על סאגה, זה מה שהוא סיפר בראיון: "זאת אפילו לא שאלה, כן הם היו בהפסקה".

 

 

שווימר כמעט פספס את ההזדמנות לקחת חלק בשאלה המהותית הזו כיוון שבתחילה סרב לתפקיד בסדרה. הסיבה לסירוב הייתה החוויה הנוראית שעבר בסדרה הקודמת שעבד בה: "חזרתי לשיקגו, עשיתי תיאטרון וקיבלתי את השיחה מהסוכן שלי לגבי חברים", סיפר. "פשוט אמרתי לא, אני לא עושה את זה". אך יוצרי הסדרה שכנעו אותו לאחר שחלקו עמו שאת תפקידו של רוס גלר כתבו במיוחד עבורו. "כששמעתי שהם כתבו את התפקיד עבורי, זה היה כאילו 'אוקי...בואו נעשה את זה' זו הייתה המחמאה הכי גדולה בעולם", אמר השחקן.

 

 

עוד נושא מרגש עליו דיבר דייוויד היה האיחוד המדובר של חברי הקאסט של הסדרה האייקונית. במקור, איחוד הסדרה אמור היה לעלות בחודש מאי, אך כמובן שלא הייתה ברירה אלא לדחות אותו בשל מגפת הקורונה. אך אל תתייאשו שכן הצילומים אמורים להתחיל באמצע אוגוסט. "זה אמור לקרות אולי באוגוסט, באמצע אוגוסט. אבל בכנות אנחנו הולכים לחכות ולראות עוד שבוע או שבועיים כדי להחליט אם זה באמת בטוח לצלם", שיתף שווימר. "אם לא, אנחנו נחכה עד שזה יהיה בטוח".

השחקן חשף מספר פרטים מעניינים על האיחוד שמעריצים רבים בעולם מחכים לו. קודם כל יהיה מדובר בפרק בלתי מתוסרט ויהיו בו "מספר הפתעות". למרבה הצער הוא לא פירט באילו הפתעות מדובר, אבל בטוח שזה יהיה מהנה לצפייה למי שאהד את הסדרה. את האישור על האיחוד קיבלו המעריצים באינסטגרם, כאשר כל אחד מכוכבי הסדרה- ליסה קודרו, קורטני קוקס, דייוויד שווימר, ג'ניפר אניסטון, מאט לבלאנק ומת'יו פרי העלו פוסט ובו כתוב: "זה קורה".

 

הראיון המלא אצל ג'ימי פאלון:

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE