הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“היא תמיד רצתה לצאת מזה"- אחיה של בריטני ספירס מדבר על האפוטרופסות שלה
כוכבת הפופ- בריטני ספירס נמצאת תחת אפוטרופסות משפטית במשך 12 שנים. לאור ההתחזקות של תנועת "שחררו את בריטני", אחיה הגדול של הזמרת מתייחס לנושא וטוען שזה "דבר נהדר" עבור משפחתם

לאחר שאחותה הקטנה של בריטני ספירס- ג'יימי לין ספירס, יצאה להגנתה באינסטגרם, כעת גם אחיה הגדול בריאן מדבר. "היא נמצאת בדבר הזה כבר די הרבה זמן. ברור שהיה צורך בזה בהתחלה", כך אמר על האפוטרופסות של אחותו. בשנת 2008, הפכו אביה של הכוכבת ועורך דינה לאפוטרופוסים החוקיים שלה באופן קבוע עבור טיפול בענייניה האישיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"עכשיו הם עשו כמה שינויים וכל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לקוות לטוב ביותר", אמר בריאן. לפי דעתו הוא חושב שהאפוטרופסות הייתה "דבר נהדר עבור משפחתנו, עד הנקודה הזו, ואנו ממשיכים לקוות לטוב ביותר". על אביהם סיפר שהוא "עשה את הכי טוב שהוא יכול בהתחשב בסיטואציה שבה שמו אותו. היינו צריכים לעבוד יחד כמשפחה כדי שנוכל להמשיך עם זה. אדם אחד אולי נמצא על הבמה ועושה את זה, אבל זו הקרבה מצד כולם. כולם תורמים, במידה מסוימת, מעט כדי לדאוג שהכל ימשיך לפעול".

יחד עם זאת ב- 2019, ג'יימי ספירס בן ה- 68, ויתר על תפקידו כאפוטרופוס בשל בעיות בריאותיות. הוא אף סבל מקרע במעי שהעמיד אותו בסכנת מוות. האפוטרופסות הזמנית של הזמרת הוארכה עד ה- 22 באוגוסט. בריאן דיבר על האפשרות שבריטני סוף כל סוף תשחרר מההשגחה: "היא תמיד רצתה לצאת מזה. זה מאוד מתסכל. בין אם מישהו ניגש בנועם כדי לסייע או מגיע עם גישה לא נעימה, כשיש לך מישהו שכל הזמן אומר לך לעשות משהו זה חייב להיות מתסכל. היא רצתה לצאת מזה כבר זמן מה."

 

בריטני לצד אחיה בריאן

 

כשדיבר על חייה של בריטני לאחר סוף האפוטרופסות אמר: "אני יודע מה היא רוצה אבל בסופו של יום, מה המציאות של זה? מה הפרקטיות של זה? אז את הולכת להזמין לעצמך מקומות היום?". עוד אמר "אני יודע שידרשו התאמות. בואו נגיד שזה יבוטל והיא תהיה ברשות עצמה- כל משימה יומיומית היא כנראה...זה אתגר, אבל זה כנראה הולך להיות. כמו לנהוג. היא הנהגת הכי גרועה בעולם- אני לא משקר. כלומר שאלוהים יברך אותה, היא ממש לא נהגת טובה והיא לא צריכה לעשות את זה."

 

 

על שני ילדיה של בריטני אשר היא רואה לזמן מוקצב בלבד בהוראת בית המשפט' אמר שכרגע הם בעיקר תחת חסותו של אביהם- קווין פדרליין. הוא סיפר שפרסטון בן ה- 14 וג'יידן בן ה- 13 בילו את רוב זמנם בבידוד בביתו של אביהם גם כן. כמו כן בריאן אמר שמשפחתה של בריטני כבר לא רואה את הבנים כמו פעם.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE