הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקדונלד'ס משהה את פתיחת אזורי הישיבה, לקוחות ידרשו לשים מסכות בכל הסניפים
בדומה לרשתות גדולות נוספות שפעלו בנושא בימים האחרונים, גם מקדונלד'ס תחייב את כלל הנכנסים לסניפים לחבוש מסכות. עם זאת, מספר האנשים שייכנסו יישאר נמוך, שכן אזורי הישיבה לא יפתחו עד סוף חודש אוגוסט, לכל המוקדם

רשת מקדונלד'ס הודיעו הבוקר (שישי) על מספר צעדים משמעותיים שבהם היא נוקטת, וזאת על רקע משבר הקורונה. מעבר לכך שהוחלט כי פתיחת אזורי הישיבה הסגורים תידחה בכל הסניפים, ברשת הכריזו על חובת חבישת מסכות שתיכנס לתוקף בסוף השבוע הבא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

ראשי הרשת הסבירו כי כ-82% מהסניפים בארצות הברית נמצאים במדינות, ערים או רשויות מקומיות (למשל מחוז) שבהם חובת המסכות כבר קיימת ממילא. למעשה, מקדונלד'ס מיישרת קו עם רשתות ומסעדות נוספות, לרבות וולמארט, קרוגר וסטארבקס, שהודיעו על חובת חבישת מסכות בשבועיים האחרונים.

מעבר למסכות, ברשת הסבירו כי העובדים יזכו להכשרה מיוחדת שנועדה "להתמודד עם לקוחות שלא מעוניינים לכסות את פניהם". במסגרת המדיניות, ללקוח שיגיע לסניף ללא מסכה יוצע כיסוי פנים ללא עלות, אך אם הוא יסרב הוא ידרש להמתין באזור מיוחד ומרוחק משאר הלקוחות.

"גישה זו מתמקדת במציאת פתרון לבעיה מהר ככל הניתן כאשר לקוח לא יכול או לא רוצה לכסות את פניו", אמרו ברשת.

בנוגע להשהיית פתיחת אזורי הישיבה, ברשת הזכירו כי 15% מ-14 אלף הסניפים בארה"ב כבר החלו בתהליך בחודש יוני. כזכור, ב-1 ביולי הרשת החליטה להשהות את הפתיחה למשך 3 שבועות, וכאמור, כעת ההחלטה זכתה להארכה של חודש ימים. חשוב להסביר כי אותם סניפים שפתחו את אזורי הישיבה בחודש יוני אינם מחויבים לסגור אותם (בהתאם להנחיית רשויות הבריאות), וההחלטה הסופית צריכה להתקבל מצד הזכיין.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE