הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המעריצים של טיילור סוויפט חושבים שבן הזוג ג'ו אלווין עזר לה להלחין שירים באלבום החדש
ממש אתמול הוציאה הזמרת טיילור סוויפט אלבום חדש עם 16 שירים. מסיבה כלשהי החליטו חלק מהמעריצים ששני שירים מתוך האלבום "פולקלור" נכתבו יחד עם בן הזוג- ג'ו אלווין שהוא בכלל שחקן ולא מוזיקאי

טיילור סוויפט הפתיעה את הרשתות החברתיות בהכרזה על יציאת אלבום חדש, יממה אחת בלבד לפני שהוא יצא. בפוסט ההכרזה, הודתה הזמרת ליוצרים שסייעו לה בכתיבת האלבום- ארון דסנר, ג'ק אנטונוף, בון איבר ואדם בשם וויליאם באורי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מעריציה של סוויפט שמו לב שהאדם היחיד שאינו מתויג בשיוך לחשבון היה אותו וויליאם באורי, וחלקם אף בלשו מספיק כדי לגלות שאין אדם בשם זה אשר רשום ככותב שירים או מפיק. לכן הסיקו שזהו למעשה שם בדוי שמאחוריו עומד אדם אחר.

 

 

מסתבר שטיילור ובן זוגה הנוכחי ג'ו אלווין נצפו מחוץ למלון באורי בניו בשנת 2016, כשהתחילו לצאת. יותר מזה, כשנכנסו לעמוד הויקיפדיה של אלווין מצאו שסבא רבא שלו היה מלחין בשם וויליאם באורי. כלומר לפי המסקנה שהמעריצים הגיעו אליה, וויליאם באורי הוא ג'ו אלווין.

 

 

סוויפט ידועה בתור מישהי שנהנית לגרום למעריצים שלה לשחק עם חידות. היא אפילו כתבה שבתוך המילים של השירים באלבום החדש היא החביאה כמה רמזים ולא רק בתוך הקליפים שלה שזה גם משהו שהיא נוהגת לעשות.

 

 

טיילור לא אישרה את הטענות הללו, אשר המעריצים שיתפו בהתרגשות. יחד עם זאת זה די תמוה כמה קווים יש בפאזל הזה שיוצרים תמונה די הגיונית. גם כשכתבה עם בן זוגה לשעבר, קלווין האריס את השיר "This Is What You Came For" היא השתמשה בשם הבדוי נילס סיוברג כדי לתת קרדיט לעצמה. לאחר שהשניים נפרדו התגלה שאכן סוויפט לקחה חלק בכתיבת השיר.

מערכת היחסים של סוויפט ואלווין נשמרת די בסוד בצורה שאינה אופיינית לה. יתכן שגם את סוד זהותו של באורי לא נגלה לעולם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE