הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר הביאו לעולם את בתם הראשונה והפכו באופן רשמי להורים!
הזוג אמנם מעולם לא אישר באופן רשמי את ההיריון, אך באופן טבעי זה הפך די ברור עם הזמן. עכשיו אחד הזוגות המתוקים בתעשייה הפכו להורים טריים לתינוקת קטנטנה

בשקט, בשקט, הביאו המוזיקאי ג'ו ג'ונאס והשחקנית סופי טרנר ילדה ראשונה לעולם. השניים נישאו בשנה שעברה וכבר בפברואר החלו שמועות על כך שכוכבת "משחקי הכס" נמצאת בהיריון ראשון. בזמנו אמר מקור בראיון: "הזוג שומר על הדברים מתחת לרדאר אבל החברים שלהם והמשפחה מאוד נרגשים בשבילם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מקור אחר דיווח: "הבאת ילדים לעולם והקמת משפחה הייתה חלק מהתוכנית של ג'ו וסופי. הם תמיד ידעו שהם רוצים ילדים." בתחילת הדרך, כשעוד היו השטיחים האדומים חלק מחיינו, סופי התאימה את התלבושות שבחרה בהתאם לבטן ההיריון הגדלה כדי לדחות את מועד הגילוי.

 

 

למעשה, את רוב הסגר בילו הזוג כשהשחקנית בהריון. במהלך ראיון שהעניקה טרנר בחודש אפריל סיפרה שהיא דווקא מצאה הנאה בזמן הזה. "אני בן אדם מופנם. אני אדם של בית. אם הייתי יכולה להישאר בבית כל היום, הייתי עושה את זה כך שזה מעולה בשבילי", סיפרה.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happiness begins with you, bub �

A post shared by Sophie Turner (@sophiet) on

 

"אני יוצאת מהבית פעם ביום בכל מקרה כדי להוציא את הכלבים ואז זהו. אני רואה איך אנשים מוצאים את זה קשה, אבל אני לא מבינה איך אנשים ממש מתקשים לשמור על ריחוק חברתי. אני כאילו אומרת שכל מה שצריך לעשות הוא להישאר בבית ולהשתכר בבית, לא?". עוד הוסיפה ש"הכל עובד לטובתי כאן בגלל שג'ו הוא ממש פרפר חברתי ואני מתקשה להשאיר אותו בבית ולגרום לו לבלות זמן רק איתי אז זה כמו כלא בשבילו (להיות בבידוד), אבל בשבילי זה נהדר", אמרה בהומור.

ג'ו וסופי טרם הוציאו הודעה רשמית על החדשות המרגשות. נאחל להם המון מזל טוב!

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE