הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סנונית ראשונה? עובדי גוגל לא ישובו למשרדים עד קיץ 2021
בדומה לאפל ואמזון, גם גוגל מאפשרת לעובדים לעבוד מהבית עד חודש ינואר, אולם הבוקר היא הודיעה באופן רשמי כי לעובדים יתאפשר להמשיך בעבודתם מהבית עד חודש יוני בשנה הבאה, לכל המוקדם. המנכ"ל: "רוצים להעניק לכם הזדמנות להיערך ולהתכונן"

משבר הקורונה יביא לכך שמרבית עובדי גוגל ימשיכו לעבוד מהבית עד יוני 2021, לכל הפחות, כך הודיעה חברת האם של ענקית האינטרנט האמריקאית, אלפבית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, גוגל כבר הודיעה כי העובדים לא ישובו למשרדים עד תום השנה הנוכחית, אולם עם פרסום ההודעה הבוקר (שני) החברה הפכה לתאגיד האמריקאי הראשון ששולח מסר לפיו לא ניתן לחשוב על חזרה לשגרה עד הקיץ הבא.

עם זאת, חשוב להבהיר כי לא מדובר בכל העובדים (חלקם עדיין מגיעים למשרדי החברה כי הם ממלאים תפקיד שדרוש נוכחות פיזית, חלקם עושים זאת מבחירה). מנכ"ל החברה, סונדר פיצ'אי, כתב בהודעה שנשלחה לעובדים כי "אנחנו רוצים להעניק לעובדים את ההזמנות לתכנן קדימה, ועל כן אנו מודיעים היום על הארכת האפשרות לעבוד מהבית עד ה-30 ביוני 2021, לאותם עובדים שיכולים לעבוד מהבית".

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"וול סטריט ג'ורנל", ההחלטה צפויה להשפיע על כ-200 אלף עובדים של החברה בארה"ב. עוד דווח כי המהלך נוצר כתגובה לכך שבתי הספר לא צפויים להיפתח מחדש (לפחות לא בקליפורניה שבה נמצא מטה החברה), ועל כן העובדים לא יצטרכו למצוא מסגרת לילדים לאחרי הלימודים.

אמזון ואפל - שתי ענקיות נוספות בתחום - כבר הודיעו כי יאפשרו למרבית העובדים לעבוד מהבית עד ינואר, ויתכן שהן יחליטו ליישר קו עם גוגל בעקבות ההחלטה שפורסמה הבוקר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE