הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההריונית ג'יג'י חדיד עושה סיור בדירה שלה בניו- יורק והדעות ברשת חלוקות
ממש לאחרונה שיפצה הדוגמנית ג'יג'י חדיד את דירתה בניו- יורק. בעוד היא ובן זוגה זיין מאליק מצפים לילד ראשון הם מבלים את זמנם בבידוד הרחק מהעיר, אך ג'יג'י סיפרה למעריצים שהיא מצפה לחזור לשם

את הדירה בניו- יורק שיפצה ג'יג'י חדיד לגמרי בעצמה. "ביליתי את כל השנה שעברה בלעצב ולסגנן את פרויקט התשוקה שלי/ נקודת החלומות", כך סיפרה ההריונית בת ה- 25. "כמובן שכל זה קרה ממש לפני הבידוד מחוץ לעיר...אבל אני מצפה לזמן שאני אזכה ליהנות בכל הפינות המיוחדות שעוצבו בעזרת כמה מהיוצרים האהובים עלי! שאימצו את הרעיונות שלי ולא קראו לי משוגעת."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

היא לא שכחה להודות גם לאמא יולנדה חדיד על העזרה בעיצוב ואמרה שהיא "קראה לי משוגעת כשהיה צריך. אני אסירת תודה על הכל."

ההתלהבות של ג'יג'י היא ברורה, אבל נראה שחלק מהמעריצים ממש לא אהבו את העיצוב האקסצנטרי של הדירה. אחת העוקבות כתבה בטוויטר: "מה הדבר הכי מוזר בבית של ג'יג' חדיד: הארונות עם דלתות הפסטה, הקערה עם כדורי פול במטבח או הכסא איפור". עוקבת אחרת כתבה: "הקשר בין עושר לטעם מזעזע נראה בצורה ברורה בבחירות העיצוביות של ג'יג'י חדיד".

 

 

מהצד השני של המתרס היו כאלה שדווקא אהבו את מה שהם ראו בפוסט שהעלתה לאינסטגרם. החברה הטובה היילי ביבר כתבה: "הצליח לך!". משתמש אחר כתב: "אני אוהב את המוח שלך!".

עכשיו הגיע הזמן שתשפטו בעצמכם מה אתם חושבים על העיצוב המורכב מצבעים בוהקים, עט צהוב ענק ומגוון דוגמאות שונות בכל הבית.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE