הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המלצה לטיול: מפל מדהים בדרום קליפורניה שבסופו בריכת שחייה עוצרת נשימה
בימים טרופים כמו אלה כולנו זקוקים למעט שלווה ונחת. אין מקום טוב יותר למצוא אותם מאשר בחיק הטבע המופלא. בדרום קליפורניה מחכה לכם מפל חלומי אשר נשפך לבריכה טבעית בה תוכלו לטבול אחרי טיול בין הנופים הירוקים

בימי הקיץ החמים נוכל לבלות עם משפחתנו באתר הטבע הפסטורלי של- Cedar Creek Falls אשר נמצא ממש מחוץ לסאן דייגו. גן העדן עלי אדמות הזה ממוקם בעיירה בשם רמונה. שם תמצאו מפל שנראה כאילו יצא הישר מספרי האגדות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כדי להגיע למפל תצטרכו לצעוד בשביל של בערך 5 ק"מ. אל תשכחו לנעול את נעלי ההליכה שלכם כדי שתוכלו להנות מהחוויה במלואה. בסוף ההליכה, בדיוק ברגע שבו תרגישו שאתם זקוקים לקצת התרעננות תמצאו את המפל. מתחת למפל ישנה בריכה עם מים צלולים וקרירים שפשוט מחכים שתקפצו אליהם ותתחילו לשחות. אל תתפתו חלילה לקפוץ מראש המפל שכן זה אינו מותר, אך עדיין תחזו ביופיו המרשים.

 

 

אם אתם מתכננים לטייל בסוף השבוע כדאי לקחת בחשבון שהמקום עלול להיות מעט עמוס, כך שאם יש לכם אפשרות להגיע באמצע השבוע זה יהיה עדיף. תחשבו כמה ייהנו הילדים לשכשך במים. גם אם אתם לא כל כך אנשים של מים, עדיין כדאי לשבת על הסלעים לצד הבריכה ולקחת הפסקה מחיי היומיום. הרשו לעצמכם לקחת צעד אחורה ופשוט לספוג את כל הפלא הטבעי הזה שיטען אתכם באנרגיות מחודשות.

 

 

אל תשכחו לארוז לפני הטיול כמות מספיקה של מים שכן בקליפורניה מאוד חם בקיץ. מומלץ לבוא עם בגד ים כמובן אם אתם מתכננים להיכנס לבריכה ואפשר להביא שמיכה לשבת עליה למי שמחכה בחוץ.

 

 

את השביל תמצאו בתחילת דרך ת'ורנבוש 15519 שברמונה, קליפורניה. יש לדאוג מראש לאישור כניסה אחרת לא תוכלו להיכנס לשביל. ישנם ימים במהלך השנה שבהם לא ניתן להיכנס במים לכן כדאי לוודא לפני שאתם יוצאים לטייל האם זה אכן מתאפשר. זכרו! הכנה נכונה לצעידה תבטיח שכולם ישארו בטוחים ויוכלו ליהנות מיום מושלם בחיק הטבע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE