הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אשת חדשות ערוץ 20 בישראל תשמש שופטת בטקס האמי
ליטל שמש, המגדירה עצמה "קודם כל ציונית פטריוטית" מגישה תוכנית חדשות ואקטואליה בערוץ 20, תשתמש כשופטת בחצי הגמר בקטגוריית "חדשות" של טקס האמי ה-48 של האקדמיה לטלוויזיה ואמנות. בחירות השופטים של שלב זה כבר הוגשו ואירוע החצי אמור להיות משודר בסוף ספטמבר
אשת התקשורת ומגישת חדשות 20, ליטל שמש, נבחרה לשמש כשופטת על ידי ועדת הפרסים של טקסי האקדמיה לטלויזיה היוקרתיים והנחשבים - פרסי האמי.  
שמש נבחרה לשפוט בשלב חצי הגמר בקטגוריית "חדשות". הצבעות השופטים בשלב חצי הגמר הוגשו לאחרונה והטקס עצמו יתקיים בסוף ספטמבר בארה"ב, אז יוכרזו הזוכים המאושרים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ליטל שמש, ערץ 20 - צילום מסך

פרס האמי נחשב לפרס החשוב ביותר בתעשיית הטלוויזיה והוא שווה ערך לפרס האוסקר הקולנועי, פרס הטוני לתיאטרון, ופרס הגראמי למוזיקה. 
הפורמט של האירוע ה-48 בתולדותיו, יהיה מודלרי, שלב חצי הגמר בו תשפוט גם ליטל שמש יוקרן בסוף ספטמבר ואילו הגמר אמור ככל הנראה להערך בנובמבר 

שמש  מגישת החדשות של ערוץ 20 הנחשב לערוץ פטריוטי, (בדומה לפוקס בארה"ב) וגם יוצרת פורמטים עצמאית שחלקם מופצים על ידי חברות הפצה בינלאומיות ברחבי ארצות הברית וטורקיה. 
בשנה שעברה זכתה במקום השני בתחרות הפורמטים של פסטיבל MIP בקאן עם פורמט הדייטינג I need a Hero. הפורמט "Come to bed", דוקו-ריאליטי המתעד שיחות לפני השינה של זוגות, זכה באפריל 2016 בתחרות הפורמטים "Small world Big Ideas" שנערכה בקייב.   פורמט אחר שיצרה הוא תוכנית בישול בשם "Cook for the Chefs", אותה מפיצה חברת ההפצה הטורקית "Global Agency". הפורמט מבוסס על תוכנית בישול רבת משתתפים המשלבת אלמנטים תחרותיים. באוקטובר 2016 פורמט שיצרה, "Last chance to run", זכה בתחרות פיץ' ביריד מיפ





ליטל ילידת גדרה היא עוד דוגמה מצוינת למיזוג גלוית ישראלי משובח.  סבה האחד יליד פולין, סבתה ילידת עיראק מצד אביה,  הורי אמה מקהילה "בני ישראל" של יוצאי הודו.
שימשה לוחמת במשמר הגבול, בבזמן התקפות ערביות שכונו "האינתיפדה השניה", כיום היא משרתת כקצינת הסברה בפיקוד העורף.


בערוץ 20 היא מגישה מזה תקופה תוכנית ערב מוקדמת של חדשות ואקטואליה וכנהוג בפרומטים החדשותיים של ימינו גם מחזיקה "טור דעה" בתוכנית בה היא פונה ישירות לקהל לגבי סוגיות על סדר היום.
ערוץ 20 פרש מועדת המידרוג במהלך 2019  לאחר שהוכח לטענתו מספר פעמים שלא רק שהשיטה המבוססת על נוהל משנות ה-90 איננה אקטאולית אלא שהוא מוטה ע"י סלקטורים בתוך "הוועדה", לטענת קברניטי הערוץ, אפליקציית זמן אמת שבוחנת את שיעור הצפיה בפועל בבתי אב ישראלים מראה שהערוץ עומד ראש בראש מול ערוצי טלוויזיה ישראלים אחרים ולא פעם הרייטינג הממשי בו גם גובר עליהם.
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE