הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דעה: וידוי עיתונאי - למה ביבי נתניהו והקורונה הם חלק מאותו המשחק
כנראה שלעולם לא אדע את שמה של אותה נוסעת באוטובוס שהצליחה לגרום לי להבין את הקשר בין ראש ממשלת ישראל ובין הנגיף הסיני, מה שבטוח כדאי לעלות על תחבורה ציבורית

עם שיער בלונד מחומצן, גוון עור כהה, וגזרה דקה היא ישבה למולי. נסענו על הכבישים הפקוקים בדרך מתל-אביב לכפר-סבא.

זה היה הבוקר על קו ה-561 המיתולוגי, העובר דרך רמת-גן, בני ברק, פתח-תקווה, הוד-השרון - עד שהוא מגיע לעיר הפרדסים כפר-סבא, בחוץ שרב של חודש יולי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לגברת הנחמדה אין עדיין מושג שהיא תעזור לי להבין דבר פשוט - בנימין נתניהו והקורונה - הם אותו הדבר.

הכל התחיל כשהיא פנתה לנהג האוטובוס, "נהג, למה אתה מעלה כל כך הרבה אנשים, צפוף פה וזה מסוכן מאוד".

במבטא ערבי ובנימה מתנצלת הוא ענה לה, "מותר עד 32 יש פה בקושי 20",

"צפוף פה מאד אבל", היא חזרה על הדברים בכעס.

לפתע שקט השתרר, וכל העיניים באוטובוס המנומנם והרותח כוונו עליה.

הדבר העצוב הוא כי בעינייה לפתע הכעס התחלף במצוקה וחרדה אמיתית.

בשלב הזה לא יכולתי עוד עם השקר, ואני מדבר כאדם שבמידה רבה מתפרנס מהשקר (בכל זאת עיתונאי) - "תראי", אני אומר לה, "הקורונה זה בלוף, 99% מהמתים עם מחלות רקע או מעל גיל 85", ו"ביבי בולע את זה כי אין לו אומץ, והאנשים שמאמינים לו פשוט לא משתמשים במוח שלהם".

היא הביטה עליי, חשבה קצת, ופתחה את השיחה לאישה הדתייה מולה, "תראי איזה מתנשא הוא על ימנים".

"גברת את טועה", אני משיב, "אני לא מתנשא על ימנים - אני ימני, ומצביעי ביבי אינם ימנים".

שיהיה ברור, גדלתי בבית של מצביעי מולדת, שהפכו למצביעי האיחוד הלאומי ובשלב מסוים גם לישראל ביתנו.

ועדיין אף מצביע ביבי שאני פוגש אינו מוכן לקבל את האמת - קצת כמו שאף קיבוצניק שהאמין בסטאלין, או אף מצרי שהאמין בנאצר, לא יכול לקבל את האמת - והאמת היא שביבי זה בלוף, כמו שנאצר פחד ממלחמה עם ישראל ב-67, וסטאלין היה רוצח המונים, ככה ביבי שקרן. לא אדם רשע חס ושלום - פשוט שקרן, מניפולטור, ונרקיסיסט. 

אז מה הקשר לקורונה? בדיוק כמו שביבי 20 שנה סיפר שהוא ימין למצביעים המסכנים והלא כל כך חדים שלו (20 שנה בהם המשיך את אוסלו, מסר את חברון, נפגש עם עראפת, חתר להקמת מדינה פלשתינאית, בנה פחות התנחלויות מפרס ורבין, הציף את ישראל במאות אלפי לא יהודים, ונתן לבג"צ ולקרנות השמאל לנהל את המדינה) ובכל זאת חסידיו השוטים ממשיכים להתיימר להיות מצביעי ימין (אתם לא ימנים אמיתיים ותפסיקו לעבוד על עצמכם ועל המשפחות שלכם), ככה גם בקורונה הראיות הולכות ומצטברות - והכיתוב הוא על הקיר - מדובר בבלון מנופח.

ותודה לאותה אישה באוטובוס שדרך שיחה ספונטנית עזרה לי לקשר בין הדברים.

הינה רק חלק מהידיעות האחרונות מהשבועיים האחרונים. ידיעות שרובן התפרסמו ב-Hebrewnews,

משרד הבריאות האנגלי בודק מחדש את הנתונים לגבי מספר המתים מהנגיף בשל חשש לאי סדירויות; עשרות מעבדות בפלורידה חזרו עם 100% נדבקים חיובים בבדיקות; בישראל יותר אנשים מתו בחודש יולי אשתקד מאשר השנה; אמש יצאה רופאה שטיפלה בכ-350 חולי קורונה ואף אחד מהם לא נפטר היא טוענת שמדובר בשקר עצום שהנגיף הוא קטלני; עוד בפלורידה רוכב אופנוע שנהרג בתאונת דרכים נחשב כמי שנהרג על ידי הנגיף; והדובדבן שבקצפת באפריל כבר נחשפו ראיות כי מזייפים מספרי מוות של הנגיף במנהטן כדי לקבל תקציבים מהממשלה הפדרלית. 

שוב - ברור שהנגיף אמיתי, ברור שיש להיזהר, ואין ספק שהוא אמיתי שכן אין סיכוי שעשרות אלפי רופאים וביולוגים יכירו בכך - הדבר היחיד שלא אמיתי זה הפאניקה המיותרת סביבו - בקיצור - פרופ' לס צדק.

אבל הינה אנו רואים, כי שני הבלופים מתיימרים להיות משהו שהם לא, ואת השקר שבשניהם אנשים קונים כמו אביטיחים קרים עם גבינה בולגרית. לגבי שניהם התקשורת משקרת גם היא באובססיביות. יחי השקר.

שיהיה ברור השמאל הישראלי אכול שנאה מטורפת ולא רציונלית לביבי - אבל זה כל מה שנשאר לו - מסכן, כי הרעיונות שלו פושטים, פשטו, ויפשטו את הרגל.

אז עכשיו, ימין ושמאל, הגיע הזמן לומר דיי. 

הבלופים שלכם נמשכים יותר מדי זמן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE