הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רצח בעקבות משחק פוקר: פרטים חדשים נחשפו על האירוע הקטלני באנסינו
חקירת המשטרה הצביעה על כך שבבית התקיים משחק פוקר שבו השתתפו כשמונה בני אדם, מרביתם קרובי משפחה. לא ברור מה בדיוק גרם לוויכוח, אולם במשטרה סיפרו כי החשוד ירה לכל עבר ואף פגע בבית של השכנים

ביממה וחצי לאחר אירוע הירי הקטלני בשכונת אנסינו שבוואלי לוס אנג'לס, המשטרה המקומית חשפה את ממצאי החקירה הראשונית, שמהם עולה כי קרובי משפחה שיחקו יחדיו קלפים, ובשלב מסוים שניים מהם החלו להתווכח, דבר שבסופו של דבר הסתיים ברצח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד שנעצר, כפי שתועד בזירת האירוע (צילום מתוך יוטיוב)

 

כזכור, שוטרי משטרת לוס אנג'לס הוזעקו לבית ברח' גרין מדו (GreenMeadow) בסביבות השעה 1:20 בלילה שבין ראשון לשני, וזאת בעקבות דיווחים על יריות שנשמעו באזור.

עם הגעתם לבית, השוטרים הבחינו בגבר הסובל מפצע ירי בחזה, ומתבוסס בדמו בחצר הקדמית של הבית. אמבולנס הוזעק למקום ופינה אותו לבית החולים, אולם מותו נקבע בתוך זמן קצר.

כעת, כאמור, חוקרי המשטרה סבורים כי קבוצה של 7-8 איש - מרביתם קרובי משפחה - בילו יחדיו במשחק פוקר. כאשר ויכוח פרץ בין החשוד לקורבן, החשוד שלף אקדח והחל לירות לכל עבר. מעבר לפגיעה בקורבן, החשוד הסב נזק כבד לבית ודלת מזכוכית בבית סמוך נופצה. למרבה המזל, איש לא נכח בחדר זה בעת הירי, ועל כן לא היו נפגעים בקרב השכנים.

 

 

זמן קצר לאחר האירוע, במשטרה אמרו שעצרו את החשוד, אך פרטים נוספים טרם נמסרו, לרבות זהותו. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE