הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אתה לא שומר את כל היהודים שלך בסל אחד"- השחקן היהודי סת' רוגן קרא לישראל מגוחכת
סת' רוגן סיפר בראיון שכאדם יהודי האכילו אותו בהמון שקרים בנוגע לישראל בילדותו ושהוא לא היה מוכן לגור שם. עוד הוסיף שהוא מפחד לומר את זה ליהודים אחרים ובאופן כללי הם מפחידים אותו

לקראת סרטו החדש של הקומיקאי סת' רוגן, הוא התארח בפודקאסט של מארק מרון. הסרט החדש- “An American Pickle” מתעסק לא מעט במסורת היהודית בארצות הברית. כאשר המנחה שאל את רוגן מה הוא חושב על היהודים שעברו למקומות שונים בעולם לאחר השואה, שאינם ישראל, רוגן השיב כך: אני חושב שזו אסטרטגיה יותר טובה. אתה לא שומר את כל היהודים שלך בסל אחד. אני לא מבין למה הם עשו את זה. זה לא הגיוני".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אחר כך הוסיף: "אני מסכים עם האסטרטגיה הזו...זה היה נחמד לחיות במקום שהוא לא חלק מנבואת האפוקליפסה הנוצרית...אולי לחיות במקום שבו נוצרים לא חושבים שמגיע לכולנו למות". אחר כך שאל מרון את רוגן אם הוא היה רוצה לחיות בישראל, ותשובתו הייתה: "לא!".

מרון הסכים עם סת': "אני מרגיש אותו הדבר ואנחנו הולכים להרגיז כמה יהודים...מאיזושהי סיבה אמא שלי, שהיא לא אדם דתי, הדור שלה, הם סוג של אובססיביים עם ישראל והם מוצאים נחמה בזה. אני לא הייתי יכול לדמיין את עצמי גר שם."

 

 

רוגן הגיב: "לא. יש חלקים נחמדים. אבל במקרה הטוב אתה משכנע את עצמך שאתה רחוק מספיק מקונפליקט רציני בשביל לא לדאוג לגביו שזה הדבר הכי גרוע לשכנע את עצמך בו. אני לא מבין. בשבילי זה נראה מאוד, כמו תהליך מחשבה מאוד מיושן. כאילו, אם זה מסיבות דתיות, אני לא מסכים עם זה בגלל שאני חושב שדת זה דבר מטופש. אם זה באמת שימור של העם היהודי, זה לא הגיוני, בגלל ששוב, אתה לא שומר משהו שאתה מנסה לשמר את כולו באותו המקום במיוחד אם הוכח שהמקום הזה הוא...די עוין."

אחר כך המשיך לספר את דעתו על ישראל: "אני חושב שכאדם יהודי, האכילו אותי בהמון שקרים בנוגע לישראל במשך כל חיי. אתה יודע, הם לא מספרים לך, שדרך אגב, היו אנשים שם. הם גורמים לזה להיראות כאילו זה פשוט חיכה שם".

 

 

מרון אמר לקומיקאי: "אני מפחד לדבר על זה. ואנחנו מפחדים מיהודים." בתגובה אמר רוגן: אני יודעת...אני מפחד מיהודים. אני מאה אחוז מפחד מיהודים". בסוף הריאיון אמר רוגן: "אבל אנחנו יהודים- אנחנו יכולים להגיד מה שאנחנו רוצים. אם מישהו יכול לומר מה שהוא פאק**נג רוצה לגבי החרא הזה, זה שני יהודים מפורסמים."

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE