הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אד שירן מספר שהנטייה של להתמכרות הובילה אותו לנקודה "הכי נמוכה" בחייו
הזמר והמלחין אד שירן נפתח לגבי האישיות ההתמכרותית שלו, וחושף שהנטייה שלו הובילה אותו לאכילה ושתייה מוגזמת. הוא מסביר שזו הסיבה שהיה בעבר בעל משקל עודף

זוכה הגראמי אד שירן, מוכר בעיקר בשל היכולת המדהימה שלו לכתוב להיטים ממכרים. מסתבר שהוא עצמו נוטה להתמכר. במהלך ראיון סיפר המוזיקאי שיש לו "אישיות מאוד התמכרותית". הוא נזכר בתקופה הכי לא בריאה בחייו, בעת שהיה בסיבוב הופעות עולמי בשנת 2015.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"עבורי זה קשור לאכילה גרועה, שתיית אלכוהול ואז לא לראות אור שמש בכלל, אז יצאתי לסיבוב הופעות...אה, ולא התאמנתי", נזכר שירן. "הייתי נשאר ער ושותה כל הלילה...האוטובוסים היו חונים מתחת לאולמות ההופעות ואני הייתי ישן באוטובוס כל היום ואז מתעורר ואז יוצא החוצה, עושה את ההופעה, שותה, חוזר לאוטובוס ולא ראיתי אור שמש במשך אולי ארבעה חודשים."

 

 

עוד סיפר שירן על סיבוב ההופעות ש"הכל כיף ומשחקים בהתחלה...זה הכל רוק אנד רול ואז זה פשוט נהיה עצוב. אז, אני חושב שזו הייתה כנראה הנקודה הכי נמוכה שהייתי בה". אחר כך המשיך ואמר: "אני קורא את הספר של אלטון ג'ון כרגע ויש שם כל כך הרבה דברים שהוא עשה שאני עושה. הוא כתב 'הייתי עושה בינג' של גלידה ואוכל פאק**נג ארבעה קינוחים עד שהייתי מקיא' ואני הייתי כזה, 'אה, אני עשיתי את זה פעם.' "

"או שהוא היה עושה בינג'ים של מרטיני", הוסיף אד. "הוא בדק כמה מרטיני הוא יכול לשתות. ואני כזה 'גם אני עשיתי את זה פעם. עם התמכרות, זה מאוד קשה להיות מתון, אבל מתינות זה המפתח."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brb x

A post shared by Ed Sheeran (@teddysphotos) on

ההודעה הרשמית על ההפסקה ששירן לוקח, מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי

 

שירן הודיע לאחרונה שהוא לוקח הפסקה נוספת מעשיית מוזיקה לאחר שבשנה שעברה היה לו אלבום במקום הראשון. "אתה יכול להרגיש שהקהל כזה, 'היה לנו מספיק עכשיו', אחד הדברים הכי חשובים בתעשייה זה לדעת מתי לא רק לתת לעצמך הפסקה, אלא גם לתת לציבור הפסקה."

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE