הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“הלב שלי עולה על גדותיו"- כוכבת "אופוריה", זנדאיה חוגגת מועמדות ראשונה לפרס האמי
השחקנית זנדאיה קיבלה מועמדות לפרס האמי עבור השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה. בפוסט אינסטגרם מרוגש, היא שיתפה עם העוקבים את השמחה העצומה שלה על הבשורה

זנדאיה חוגגת מועמדות ראשונה לפרס האמי. השחקנית כוכבת הסדרה "אופוריה", קיבלה את החדשות אתמול כאשר הכריזו על המועמדויות לטקס האמי ה- 72. זנדאיה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה. לאחר ההכרזה על המועמדים, היא פנתה לחשבון האינסטגרם שלה כדי לשתף את המעריצים בהתרגשות שהיא חוותה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בתמונה שהעלתה, נראית זנדאיה על הסט של "אופוריה". "בכנות אין לי מילים", כתבה. "הלב שלי עולה על גדותיו עם אהבה והכרת תודה. לכבוד הוא לי לעבוד לצד אנשים מוכשרים שאני זוכה לקרוא להם משפחה. אני חלק קטן מפאזל גדול ויפה ואני כל כך גאה בכולכם."

 

 

לאחר מכן הוסיפה: "תודה לכל מי שצפה ונתן לתוכנית שלנו חיים". לסיום כתבה: "תודה, תודה, תודה. אנחנו כאן מועמדים לאמי כולם!!!".

הסדרה "אופוריה" ככלל מועמדת לשישה פרסים שונים באמי 2020. חוץ מהמועמדות של זנדאיה, התוכנית מועמדת לפרס התלבושות העכשוויות, פרס האיפור העכשווי, המוזיקה הטובה ביותר בסדרה, המוזיקה המקורית הטובה ביותר וההפקה המוזיקלית הטובה ביותר.

 

 

זנדאיה היא השחקנית השחורה הכי בקטגוריה בה היא מועמדת, כמו גם הצעירה ביותר. כמה מפרגנות מפורסמות שהגיבו לפוסט של השחקנית הן: נורמני, מריה קארי ולילי קולינס.

בשנה שעברה סיפרה למגזין ELLE מה למדה מעבודתה בסדרה אשר מבוססת על סדרה ישראלית אשר נושאת את אותו שם. "אני חושבת שאופוריה לימדה אותי הרבה על עצמי. זה הפך אותי ליותר בטוחה ביכולות שלי, בגלל שאני פקפקתי בעצמי הרבה." אמרה. "חיפשתי משהו להוכיח שאני יכולה לעשות אותו. אני אף פעם לא רוצה להיכנס לשגרה כשחקנית- אני תמיד רוצה להיות מסוגלת לחקור ולדחוף את עצמי. להיות שחקנית מביא אותי לעשות דברים שכנראה בחיים לא הייתי עושה בגלל שאני כזה בן אדם מופנם."

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE