הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למרות הירידה בהכנסות: שלון אדלסון התחייב להשלים את שכר העובדים
כ-10 אלף עובדים בלאס וגאס, לרבות במלונות ונישיאן ופאלאצו, יקבלו את שכרם המלאה, כולל הטבות כגון ביטוח בריאות, עד סוף חודש אוקטובר. המיליארדר היהודי רמז על כך שלא יהסס להאריך את ההטבה בשנית, ואמר: "למיטב ידיעתי, אנחנו החברה היחידה בתעשייה שלא פיטרה עובדים ולא הוציאה אנשים לחל"ת"

שלדון אדלסון, המיליארדר היהודי והבעלים של חברת בתי המלון והקזינו "לאס וגאס סנדס", שלח השבוע מכתב לכלל עובדיו בלאס וגאס, שבו הבטיח כי ישלים את שכרם למשך שלושה חודשים נוספים, לכל הפחות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock / רויטרס)

 

"המגפה לא רק ששינתה את האופן שבו העסק פועל, אלא היא שינתה כמעט כל דבר בחיי היום יום של כולנו. עם זאת, מה שלא השתנה זה המחויבות שלנו כלפיכם", כתב אדלסון, והסביר כי העובדים במלונות ונישיאן ופאלאצו, כמו גם העובדים במטה לאס וגאס סנדס, יקבלו שכר מלא עד ה-31 באוקטובר.

אדלסון הדגיש כי תשלום השכר יתבצע "עד אותו מועד, לכל הפחות", אף הוסיף כי החברה תמשיך לממן הטבות כגון ביטוח בריאות.

 

 

"למיטב ידיעתי, אנחנו החברה היחידה בתעשיית ההימורים, וככל הנראה אחת מבודדות בתעשיית האירוח כולה, שלא הוציאה עובדים לחל"ת ולא פיטרה איש בעקבות מגפת הקורונה", כתב אדלסון במכתב.

ההחלטה צפויה להשפיע על כ-10 אלף עובדים, והיא מגיעה ימים בודדים לאחר שלאס וגאס סנדס דיווחה על ירידה בלתי נתפסת של 97% בהכנסות במהלך הרבעון השני של השנה.

 

אדלסון לצד מלון ה"וונישיאן" (צילום: Shutterstock / Getty Images)

 

בזמנו אמר אדלסון כי הוא "שמח לומר שאנחנו נמצאים בשלבים ראשונים של תהליך ההתאוששות מהמגפה", אולם במכתב היום הוא הודה שהתהליך יהיה ארוך יותר ממה שחשב, בייחוד בלאס וגאס: "העסקים באסיה מתקדמים בכיוון הנכון, אך בלאס וגאס ההתאוששות תיקח יותר זמן", הוא כתב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE