הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלן דג'נרס סוף סוף מתייחסת להאשמות על "סביבת עבודה רעילה" בתוכנית שלה
עובדים לשעבר בתוכנית של המנחה התלוננו בשבוע שעבר על בריונות וגזענות ממפיקים בכירים. מפיקים מטעם התוכנית אמנם הגיבו על הטענות אך דג'נרס שמרה על שתיקה עד עכשיו. כעת היא מגיבה במכתב אישי

לפני מספר ימים הודיעה חברת "האחים וורנר" שבכוונתה לערוך חקירה פנימית בתוכנית של אלן דג'נרס לאחר תלונות ממספר עובדים על סביבת עבודה פוגענית, אגרסיבית וגזענית. בתגובה על המכתב של העובדים נשלח מכתב מצד ההפקה ובו נאמר בין השאר: אנו בכנות שבורי לב ומצטערים לגלות שאפילו אדם אחד במשפחת ההפקה שלנו סבל מחוויה שלילית. זה לא מי שאנחנו ולא מי שאנו שואפים להיות, ולא המשימה שאלן נתנה לנו."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מה שהיה מוזר, זה שאלן עצמה לא טרחה להביע את דעתה על הטענות עד עכשיו. אחת העובדות שלקחה חלק במכתב התלונה אמרה: "אם היא רוצה תוכנית משלה ושהשם שלה יהיה בכותרת, היא צריכה להיות יותר מעורבת כדי לראות מה קורה".

ובכן, באיחור קל נזכרה אלן להשמיע את קולה בעניין. "מהיום הראשון בתוכנית שלנו, אמרתי לכולם בפגישה הראשונה שהתוכנית של אלן דג'נרס תהיה מקום של שמחה", כתבה הקומיקאית במכתב אישי. "ברור, משהו השתנה, ואני מאוכזבת לשמוע שזה לא היה המקרה. עבור זה, אני מתנצלת. כל מי שמכיר אותי יודע שזה ההפך ממה שאני מאמינה בו ומה שרציתי עבור התוכנית שלנו."

 

 

בהמשך הוסיפה אלן: "לא הייתי יכולה להצליח בלי כל העבודה שלכם. השם שלי על התוכנית וכל מה שאנחנו עושים אני לוקחת אחריות עליו. לצד האחים וורנר, מיד התחלנו חקירה פנימית ואנו נוקטים בצעדים, כדי לתקן את הבעיות. ככל שגדלנו אקספוננציאלית, לא הצלחתי להישאר על הדברים וסמכתי על אחרים שיעשו את העבודה שלהם כפי שרציתי שהם יעשו אותה. זה ברור שיש כאלה שלא עשו זאת. עכשיו זה ישתנה ואני מחויבת להבטיח שזה לא יקרה שוב."

היא המשיכה וכתבתה שישנם אנשים שהיא עובדת איתם שדיברו בשמה באופן שלא מייצג אותה. "אני גם לומדת שאנשים שעובדים איתי ועבורי מדברים בשמי ומייצגים את מי שאני וזה חייב להיפסק. כמישהי ששפטו אותה וכמעט איבדה הכל רק בגלל שאני מי שאני, אני בכנות מבינה ויש לי חמלה עמוקה לאלה שמסתכלים עליהם בצורה שונה, או מתייחסים אליהם בצורה לא הוגנת, לא שווה או- יותר גרוע- מתעלמים מהם. לחשוב שמישהו מכם הרגיש ככה זה נורא עבורי. זה נמשך יותר מדי זמן, אבל אנחנו סוף סוף מנהלים שיח על הוגנות וצדק."

 

 

"כולנו חייבים להיות יותר מודעים בנוגע לדרך שבה המילים שלנו והמעשים משפיעים על אחרים", המשיכה ואמרה. "ואני שמחה שהבעיות בתוכנית שלנו הובאו לתשומת ליבי. אני מבטיחה לעשות את חלקי ולהמשיך לדחוף את עצמי ואת כל מי שסביבי ללמוד ולצמוח. זה חשוב לי ולאחים וורנר שכל מי שיש לו משהו להגיד יוכל להשמיע את קולו ולהרגיש בטוח עם זה."

ולסיום חתמה: "אני כל כך גאה בעבודה שאנחנו עושים ובכיף והשמחה שכולנו עוזרים לתת לעולם. אני רוצה שכולם בבית יאהבו את התוכנית שלנו ואני רוצה שכל מי שעושה את זה ישמח לעבוד עליה. שוב, אני כל כך מצטערת בפני כל מי שלא חווה את החוויה הזו. אם לא הייתה קורונה, הייתי עושה את זה פנים אל מול פנים, ואני לא יכולה לחכות להיות שוב על הבמה שלנו ולראות את כולכם. תישארו בריאים ובטוחים. אוהבת, אלן."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE