הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תאונת אימונים מול חופי דרום קליפורניה: חייל נהרג, חשש כבד לחיי 8 נעדרים
חיילי המארינס השתתפו בתרגיל ועשו שימוש בכלי רכב אמפיבי, אך בשלב מסוים הם דיווחו על חדירת מים. כוחות ההצלה פינו שלושה חיילים לבית החולים, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו של אחד מהם. הבוקר, כ-12 שעות לאחר התאונה, נמשכים החיפושים אחר הנעדרים

חייל נהרג, שניים נפצעו ושמונה נוספים מוגדרים בשלב זה כנעדרים, בעקבות תאונת אימונים שהתרחשה אמש (חמישי) מול חופי דרום קליפורניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכלי האמפיבי שבו חיל הנחתים עושה שימוש, כפי שתועד כאן במהלך אימון ב-2018 (צילום: AP)

 

לפי הדיווחים, כ-16 חיילים השתתפו בתרגיל של חיל הנחתים של ארצות הברית ("המארינס"), שבו הם נדרשו לעשות שימוש בכלי רכב אמפיבי, בסמוך לאי סן קלמנטה (אי בבעלות הצבא הנמצא כ-120 ק"מ מערבית לסן דייגו). בסביבות השעה 5:45 אחה"צ, החיילים דיווחו על כך שכמויות גדולות של מים חדרו לתוך כלי הרכב, דבר שגרם לו לשקוע למצולות.

 

 

עם קבלת הדיווח על התאונה, עשרות כלי שיט ומסוקים של חיל האוויר, המארינס ומשמר החופים פתחו בסריקות נרחבות באזור. שלושה חיילים חולצו והועברו לקבלת טיפול רפואי: החייל הראשון פונה לבית חולים בצפון מחוז סן דייגו, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו כעבור זמן קצר. שני פצועים נוספים חולצו אף הם, והם מאושפזים במצב בינוני וקשה בבית חולים אחר בעיר.

 

 

רק בסביבות השעה 2:00 בלילה יצאה הודעה רשמית מחיל הנחתים, לפיה חייל אחד נהרג, שניים נפצעו ואילו שמונה מוגדרים כנעדרים.

 

חשש כבד לחיי 8 חיילים נעדרים (צילום: AP)

 

קולונל כריסטופר ברונזי, מפקד החטיבה שאליה שייכים החיילים המעורבים בתאונה, פרסם את ההודעה הבאה: "אנו עצובים בעקבות התקרית הטרגית, ואני מבקש מהציבור הרחב להתפלל למען החיילים ומשפחותיהם בזמן שאנחנו ממשיכים בחיפושים".

עוד אמרו בחיל הנחתים כי זהות ההרוג תפורסם בתוך כ-24 שעות, בהתאם לחוק שנועד לוודא שבני משפחתו יקבלו את הבשורה הקשה ישירות מאנשי הצבא, ולא מהתקשורת. בנוגע לתאונה עצמה, חקירה יסודית כמובן צפויה להתקיים, אך בשלב זה המאמצים של אנשי הצבא מתרכזים בחיפושים אחר הנעדרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE