הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"היה לי ממש קשה"- סלינה גומז מספרת למעריצים למה היא נעלמה מהאינסטגרם
חשבון האינסטגרם של הזמרת נחשב לאחד מהחזקים ביותר ברשת החברתית. אבל בחודשים האחרונים הנוכחות שלה הייתה מזערית עד אפסית. עכשיו החליטה לשתף סרטון בו היא מסבירה מה עשתה כל הזמן הזה

העוקבים של סלינה ברשת החברתית- אינסטגרם, התרגלו לראות אותה לא מעט. בגלל זה הם הופתעו לראות שהיא די נעלמה מהנוף של הפיד שלהם. ביוני היא אפשרה לאקטיביסטים הפועלים למען זכויות השחורים, להשתלט על חשבונה כדי להפיץ מודעות בנושא. ומאז, היא שמרה על העמוד שלה מאוד ענייני ומקצועי. כעת היא חושפת שיש סיבה שעומדת מאחורי זה והיא מסבירה הכל בסרטון של דקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"היי! רציתי לקחת את הזמן ולעשות הודעה קצרה עבורכם בגלל שלא העליתי פוסטים כל כך", הסבירה סלינה. "רק רציתי לומר לכם שאני אוהבת אתכם ואני מתגעגעת אליכם ויש כל כך הרבה דברים מרגשים שעומדים לקרות שאני לא יכולה לחכות לחלוק אותם עם כולכם."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

 

אחר כך המשיכה לספר מה עבר עליה השנה: "אני פשוט חושבת שבתחילת השנה הזו עם כל מה שקרה, הרגשתי קצת חסרת רגישות לפרסם דברים שאולי יהיו שמחים או חגיגיים. היה לי ממש קשה. לקחתי את הזמן ללמוד, באמת ללמוד מה קורה ולהמשיך להפוך את זה לעדיפות. אני רק מיידעת אתכם שאני הולכת להיות קצת יותר מעורבת ואני שולחת עוד אהבה וסוג של מראה לכם יותר דברים אישיים שלי ומה שעשיתי בזמן הזה. אבל תודה על זה שאתם כאן ותודה שאתם תומכים בי תמיד ואני אדבר איתכם בקרוב."

 

 

בקרוב תשיק גומז קו טיפוח חדש בשם- Rare. כמו כן, יש לה גם תוכנית בישול שעתידה לצאת ב- HBO שנקראת- Selena+Chef. לא מזמן חגגה את יום הולדת ה- 28 ודווקא מהמאורע הזה היא העלתה תמונה לאינסטגרם, יותר נכון תמונה של תמונות פולארויד.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Things I’ve been doing in quarantine- settling into my new house and guitar lessons �

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

 

הפוסט האחרון שפרסמה נתן הצצה קטנה לביתה החדש ומתחתיו כתבה: "דברים שעשיתי בזמן הבידוד- מתמקמת בבית החדש שלי ולומדת לנגן על גיטרה".

96% לא
4% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE