הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"פגרת הקיץ של בית הנבחרים מבוטלת עד שתאושר 'חקיקת קורונה' נוספת"
על רקע הקשיים הרבים במו"ם בין המחוקקים השונים, בבית הנבחרים החליטו להשהות את היציאה לפגרת הקיץ - צעד דרסטי בשנת בחירות. יו"ר הרוב הדמוקרטי: "זקוקים מענה ראוי למשבר הבריאותי והכלכלי שעובר על האזרחים ועל המדינה שלנו"

פגרת הקיץ המסורתית של בית הנבחרים של ארצות הברית, תבוטל, כך הודיע הבוקר (שישי) חבר הקונגרס סטני הוייר (דמוקרט ממרילנד המשמש כיו"ר הרוב בבית הנבחרים), שהצביע על המבוי הסתום שאליו המחוקקים הגיעו בנוגע לחקיקת החירום, כסיבה המרכזית להחלטה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

"אני מצפה שמליאת בית הנבחרים תתכנס במהלך חודש אוגוסט. אמרתי לחברי מפלגתי, כמו גם ליו"ר המיעוט ולמצליף, שאיש מאיתנו לא יקבע לעצמו תוכניות לשבוע הקרוב, או עד שנצליח לאשר חקיקת קורונה נוספת", הסביר הוייר, שמכהן כנציג המחוז החמישי של מרילנד מאז 1981.

חשוב להסביר כי לפי המסורת, בחודש אוגוסט חוזרים מאות חברי הקונגרס למחוזות שהלם. כביכול, תקופה זו אמורה להעניק לחבר הקונגרס הזדמנות לוודא שהוא אינו מנותק מבוחריו. בפועל, מרבית חברי הקונגרס - דמוקרטים ורפובליקנים כאחד - משתמשים בתקופה זו כדי לערוך אירועי התרמה, על אחת כמה וכמה כאשר בחירות עתידות להתקיים בעוד כשלושה חודשים.

אך הוייר דחה על הסף את האפשרות שזה יקרה השנה, לפחות לא בזמן שחקיקת החירום טרם גובשה: "היציאה למחוזות לא תקרה עד שנאשר חקיקה המספקת מענה ראוי למשבר הבריאותי והכלכלי שעובר על האזרחים ועל המדינה שלנו".

לא ברור כיצד ההחלטה של בית הנבחרים תשפיע על הסנאט, שכן גם הסנאטורים נהנים מאותה מסורת של ביקור במדינות שלהם בחודש אוגוסט. להזכירכם, כדי שהצעת החוק תהפוך לחוק מן השורה, היא זקוקה לקבל את אישור שני בתי הקונגרס, ולאחר מכן את חתימת הנשיא.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE