הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"קוקה קולה קפה" בדרך למדפים בארצות הברית
פחיות ה"קוקה קולה קפה" יגיעו לסופרמרקטים ברחבי ארצות הברית לקראת חודש ינואר, ובחברה הסבירו כי מדובר בחלק מהשינויים שנרשמו בתעשייה בשנים האחרונות: "צרכנים פתוחים למוצרי פיוז'ן שבהם מערבבים משקאות מקטגוריות שונות"

יצרנית המשקאות הקלים קוקה-קולה תשיק בראשית השנה הבאה מוצר חדש - "קוקה קולה קפה" - וזאת מתוך רצון "להרחיב את מגוון המשקאות" בשוק האמריקאי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

למעשה, המשקה החדש ישלב את משקה הקולה המוכר ("קוקה קולה קלאסיק") עם קפה מברזיל, והמוצר יוצע בשלושה טעמים שונים: וניל, קרמל ו"דארק בלנד".

בהודעת החברה הוסבר כי המשקה יושק בפחיות הרגילות (כ-350 מ"ל), והוא מכיל 69 מ"ג של קפאין (לשם השוואה, בפחית רגילה של קולה יש 34 מ"ג של קפאין, ובפחית דיאט קולה יש 46 מ"ג).

כאמור, המשקה החדש יגיע למדפים בסופרמרקטים בארצות הברית בחודש ינואר הקרוב. בקוקה קולה הסבירו כי המוצר הושק בעקבות מספר מגמות חדשות בתעשייה. כך למשל, יותר ויותר צרכנים מגלים מודעות לנושא הבריאות, ובמקום המשקאות הקלים הרגילים, הם מעדיפים מים או מי סודה במקום: "צרכנים מגלים פתיחות רבה לגבי מוצרי פיוז'ן, שבהם שני משקאות משתי קטגוריות שונות משולבים יחדיו", אמרו בחברה.

גם המתחרה הגדולה של קוקה קולה, פפסי, השיקה מוצר דומה ("פפסי קפה"), אך המשקה היה זמין רק עד חודש אפריל האחרון, ולא ברור אם יוחזר למדפים אי פעם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE