הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יצא שיר ראשון מתוך האלבום החדש של ביונסה והקליפ מטורף!
הזמרת הוציאה פרויקט ויזואלי חדש בערוץ דיסני+ בהשראת מלך האריות. כעת אפשר לצפות בשיר חדש מתוך היצירה, בשם- "Already". ביונסה כרגיל לא מאכזבת ברמות הכישרון והיצירתיות

אפשר להירגע, ביונסה שחררה טיזר מלכותי מתוך האלבום הוויזואלי החדש שלה- "Black is King". הפרויקט מרהיב ביופיו ואורכו המלא כשעה וחצי, אך אנו זכינו לכמעט חמש דקות של הצצה לתוך העולם הקסום שיצרה הכוכבת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

היצירה כולה מבוססת על אלבום שהוציאה בשנת 2019 בשם- "The Lion King: The Gift". השיר החדש נקרא "Already", ומלבד ביונסה לוקחים בו חלק גם הזמר הגנאי שאטה ווייל וההרכב מייג'ור לייזר. כמובן שחוץ מהמוזיקה המופלאה, ביונסה החליפה כמות עצומה של תלבושות כאשר כל אחת מהן היא יצירה שלמה בפני עצמה.

 

 

הקליפ הוא למעשה חגיגה מפוארת של התרבות האפריקאית אשר מתבטאת בכל האלמנטים שמופיעים בו- כוריאוגרפיה, תלבושות, איפור ואביזרים. הקליפ נפתח כשרואים את ביונסה לבושה בבגד גוף מעוטר בטורקיז בעוד היא יושבת על עץ באלגנטיות, ממש כמו לביאה. אחר כך הפריים עובר למחסן תעשייתי ובו ניצבת ביונסה כמובן ומסביבה רקדניות, כולן לבושות בבגדי גוף תואמים עם הדפס חצי ירח.

 

 

אחת התלבושות הכי מרשימות במהלך הקליפ, זו חליפה בהדפס פרה, בעיצובו של ריקרדו טישי. הבגד מורכב ממחוך, חולצה וחצאית. ביונסה עוטה לראשה עיטור ראש מפואר שנראה כמו קרניים של פר. בראיון שנתנה ביונסה לתוכנית בוקר, היא שיתפה את ההתרגשות שלה לקראת צאתו של הפרויקט: "התקווה שלי עבור הסרט הזה, זה שהוא ישנה את התפיסה הגלובלית של המילה "שחור", שתמיד המשמעות שלה בשבילי הייתה השראה ואהבה וכוח ויופי. המשמעות של Black Is King זה 'שחור הוא מלכותי ועשיר בהיסטוריה, במטרה, ובשפה."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

ההפקה של הסרט נמשכה שנה ומתארחים בו מספר אמנים וקאסט עצום. הצילומים שהתרחשו לפני הקורונה כמובן, נערכו בלוס אנג'לס, ניו- יורק, דרום אפריקה, מערב אפריקה, לונדון ובלגיה. ביונסה עצמה ביימה והפיקה בפועל את האפוס הזה. הטריילר לסרט יצא כבר ב- 19.7 והוא זכה למיליוני צפיות.

 

 

זהו האלבום הוויזואלי השלישי במספר עבור ביונסה. האלבום הוויזואלי הראשון נשא את שמה של הזמרת והוא יצא בשנת 2013. הוא כלל בתוכו להיטים מוכרים כמו- "Drunk In Love" ו- "XO". האלבום הוויזואלי השני היה כמובן "Lemonade", שיצא ב- HBO. האלבום הזה היה הרבה יותר אקלקטי והרבה יותר חושפני מצידה של קווין בי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE