הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרשויות בקליפורניה מאשרות: מקרה מוות ראשון של ילד שנדבק בקורונה
בשלב זה פורסמו מעט מאוד פרטים על הקורבן, לרבות גילו, מינו ועיר מגוריו. עם זאת, כן ידוע שהוא סבל ממחלות רקע, אך גם הן לא פורטו. מנהלת מחלקת הבריאות במדינה: "הטרגדיה משמשת כתזכורת כואבת לכך שמחלת ה-COVID-19 עלולה להיות חמורה"

לראשונה מתחילת המשבר, קליפורניה דיווחה מוקדם יותר היום (שישי) כי ילד מת בעקבות הידבקות במחלת COVID-19, המועברת באמצעות נגיף הקורונה.

מחלקת בריאות הציבור במדינה לא חשפה את השם, המין או עיר המגורים של הקורבן, ובמקום פורסמה הודעה קצרה לפיה הקורבן היה "נער שסבל ממחלות רקע".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)

 

מקרי מוות בעקבות ההידבקות בקורונה בקרב ילדים, גם כאלו הסובלים ממחלות רקע, הם נדירים ביותר. לפי המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן, מתחילת המשבר מתו 228 ילדים בעקבות הידבקות בקורונה (פחות מ-0.2% מכלל מקרי המוות במגפה).בנוס

בנוסף, חשוב לזכור שבקליפורניה מתו יותר מ-9 אלף חולי קורונה, אך כ-75% מתוכם הם בני 65 ומעלה. למעשה, רק כ-9% מכלל נשאי הקורונה בקליפורניה הם ילדים, ומעטים המקרים שבהם הידבקות בנגיף הובילה לאשפוז, בטח שלא למוות.

 

 

"לבנו עם משפחת הצעיר, שמותו משמש כתזכורת כואבת לכך שמחלת ה-COVID-19 עלולה להיות חמורה", כתבה ד"ר סוניה אנגל, מנהלת מחלקת בריאות הציבור של קליפורניה, בהודעה שפורסמה לפני זמן קצר.

כזכור, בחודש מרץ דיווחו רשויות הבריאות בלוס אנג'לס כי נער בן 17 מלנקסטר מת בעקבות הידבקות בנגיף, אולם ימים בודדים לאחר מכן פורסמה הודעה לפיה יתכן שמחלה אחרת היא זו שגרמה למותו, ועל כן חקירה נפתחה. אי לכך, מקרה המוות שנרשם היום הוא היחיד בקליפורניה בקרב צעירים מתחת לגיל 18 (בהנחה שהנער מלנקסטר לא ייחשב כקורבן הקורונה).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE