הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא נתן אור ירוק: "מייקרוספט יכולה להתחיל במגעים לרכישת TikTok, אני נותן לה 45 יום לבצע עסקה"
לאחר שהודיע כי יאסור על שימוש באפליקציה בארה"ב אישר הנשיא למייקרוסופט לנהל מגעים עם הבעלים הסינים של האפליקציה במטרה לרכוש אותה. לממשל הפדרלי תהיה הזכות להטיל וטו בסוף המשא ומתן
במייקרוסופט מסרו כי שוחחו במהלך יום ראשון עם הנשיא טראמפ על אפשרות רכישת האפליקציה החברתית הטרנדית TikTok - וכי הנשיא העניק לחברה כ-45 יום לבצע עסקה.
 
מסגרת הזמן לה הסכים הנשיא, אושרה על ידי שני גורמים נוספים מהבית הלבן לסוכנות רויטרס, והיא תואמת את כוונותיה המוצהרות של מייקרוסופט לפתוח בשיחות עם הבעלים הנוכחי של האפליקציה הפופולרית בבייג'ינג עד ה-15 בספטמבר.
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
"במהלך התהליך הזה, מייקרוסופט מצפה להמשיך בדיאלוג עם ממשלת ארצות הברית, כולל עם הנשיא," אמרה ענקית הטק בבלוג המסחרי שלה ביום ראשון.
 
הוועדה להשקעות חוץ של ממשלת ארצות הברית תפקח על המשא ומתן בין שתי החברות.
 
כאשר לגורמים הממשלתיים יש יכולת לחסום כל הסכם, אמרו גורמים לסוכנות הידיעות רויטרס.
 
TikTok הפכה לשיחת היום בשל חששות שממשלת סין משתמשת באפליקציה כדי לגנוב נתוני משתמשים.
 
הנשיא טראמפ אמר ביום שישי כי בכוונתו לאסור את פעילות האפליקציה בארה"ב. "מבחינת TikTok, אנו אוסרים עליהם לפעול בארצות הברית", אמר טראמפ לעיתונאים על סיפון מטוס אייר-פורס 1 לפני מספר ימים.
 
חברת TikTok עמדה על כך שהיא מעולם לא סיפקה נתוני משתמשים לסין וכי היא לא תעשה זאת אם תתבקש, ומסרה בהצהרה כי אין לה "עדיפות גבוהה יותר מאשר קידום חווית אפליקציה בטוחה המגנה על פרטיות המשתמשים שלנו".
 
הצעה ראשונית שנבדקה על ידי מייקרוסופט תעניק בעלות על אפליקציית המדיה החברתית לשווקים רבים יותר מאשר רק בארה"ב שכן ההצעה תכלול גם את רכישת שירות TikTok בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.
 
מייקרוסופט המבוססת בעיר סיאטל התייחסה גם לחששות אבטחה, ואמרה כי "אבטחה ברמה העולמית, הגנה על פרטיות ובטיחות דיגיטלית" יתווספו ל- TikTok אם תתקיים עסקה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE