הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מפלצת כת יום הדין החשודה ברצח ילדיה מדברת: "אני נראית חשודה אך אני אדם טוב"
הפרשה שמסעירה את אמריקה מסרבת להיגמר, בבית המשפט מוקדם יותר היום הושמעו קלטות המתארות את הרגע בו קציני המשטרה הגיעו לדלתה של לורי וואלו בחיפוש אחר ילדיה, היא כמובן הכחישה כל קשר

אם כת "יום הדין" החשודה ברצח ילדיה לצד בעלה צ'אק דייבל גילמה את עצמה בתפקיד הקורבן כששוטרי איידהו חקרו אותה לגבי היעלמותם של שני ילדיה בשנה שעברה, כך נשמע היום בין כותלי בית המשפט.

"אני נראית חשודה, אבל אני אדם טוב", אמרה לורי וואלו-דייבל, לשוטרי העיירה רקסבורג, שבאיידהו, שהופיעו בדלת בית המשפחה ב-26 בנובמבר כדי לשאול אותה על מקום הילדים.

לורי נשמעה נסערת וטענה כי אחד מאחיה מנסה להרוג אותה, וכי גיסתה לשעבר רצתה לקחת ממנה את ילדיה ולכן המשפחה נאלצה לעבור ללא הפסקה כדי להישאר מחוץ למאמצי החטיפה של גיסתה ואחיה.

היה זה אחד משני מפגשים בין וואלו לשוטרים באותו יום שהוקלט בעזרת מצלמות הגוף של הקצינים ושהוצג בבית המשפט במהלך דיון. קטעים הוידאו לא שודרו, אך האודיו נשמע היטב.

"הרבה דברים קרו. זה מאוד מוזר. הייתי צריכה להסתובב הרבה. אחד האחים שלי ניסה להרוג אותי", טענה לורי שהוסיפה כי אחותו של בעלה לשעבר, וסבתו הביולוגית של ג'יי ג'יי, מתכננות לעשות הכל כדי להחזיר את הילד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע הפרשה שהסעירה את ארה"ב קיבלה מפנה טראגי כאשר גופותיהם של הילדים נמצאו בנכס באחד מכפרי איידהו בביתו של צ'אק דייבל כומר שחיבר ספרים על האפוקליפסה הקרובה - והמואשם בהשמדת ראיות כשקבר את הילדים, בעוד אשתו מואשמת בקשירת קשר.

לורי נראתה נסערת בסרטונים בכך שאמרה כי בנה האוטיסטי בן ה-7 ג'ושוע "ג'יי ג'יי" ובתה בת ה-17 נתונים לאיומים.

הסבתא, קיי וודקוק, גלגלה את עיניה והרימה את מבטה לשמיים בזמן שהושמעה הקלטת.

בעלה לארי - שמוקדם יותר באותו יום בכה כשהאזין לשוטר מתאר כיצד מצא את גופתו הכפופה של ג'יי ג'יי קבורה בבית קברות לחיות מחמד בנכס של דייבל בחודש שעבר - הניד את ראשו בחוסר אמון.

לורי - שנמלטה להוואי עם דייבל בשלב מסוים כדי לחמוק לכאורה מהמשטרה בתיק, אמרה כי "אני מרגישה שעוקבים אחרי כל הזמן".

"אני יודע שאנשים מחפשים אותי. אני פשוט לא רוצה להימצא".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE