הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"המשטרה והמשמר המלכותי מחקו את יומני הנסיעות של הנסיך אנדרו בלילה בו נפגש עם ורג'יניה בת ה-17"
הטיוח מתחיל מלמעלה מסתבר, כך לפחות לפי אחד מאנשי המשמר המלכותי לשעבר שביקש לחשוף את יומן הנסיעות של הנסיך ממרץ 2001 ונתקל בתשובה מוזרה ביותר ממשטרת לונדון

על פי דברי חבר המשמר המלכותי לשעבר שעבד על הפרטים הביטחוניים של הנסיך אנדרו, משטרת המטרופולין בלונדון הרסה ראיות שיכולות היו לחשוף היכן הנסיך היה בלילה בו הוא קיים לכאורה יחסי מין עם נערה שעברה תחת ידיהם של ג'פרי אפשטיין וג'סליין מקסוול.

הלילה המדובר הוא ה-10 במרץ, 2001, כמו גם שעות הבוקר של ה-11 במרץ. וירג'יניה גופרה, שכונתה באותה עת בשם וירג'יניה רוברטס, מספרת כי נלקחה ללונדון על ידי אפשטיין ומקסוול והייתה צפויה לקיים יחסי מין עם הנסיך אנדרו.

גופרה מספרת שהיא הייתה אז רק בת 17 ושנלקחה למועדון הלילה "טרמפ" בלונדון, כמו גם לאחד מבתיה של מקסוול בעיר.

אנדרו נחקר בנוגע להאשמותיו של גופרה במהלך ראיון ל- BBC, וביצע מספק מעידות וטעויות קשות במהלך הראיון שהביאו לרבים להטיל אמינות בסיפוריו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בראיון, אנדרו הכחיש בתוקף כי הכיר את גופרה והתעקש שהוא לא היה במועדון הלילה ההוא ב-10 במרץ.

הוא טען שהוא היה במקום של פיצה אקספרס, אך לפחות עדה אחת הצליחה לאשש את טענת גופרה, ואומרת כי היא זוכרת באופן ברור את הנסיך במועדון הלילה באותו ערב.

על פי הנוהל אמורים להיות רישומים של מה שהנסיך עשה באותו ערב, שיכולים לפטור אותו או להוכיח שהוא דובר אמת שכן בני משפחת המלוכה מלווים באופן קבוע על ידי אנשי משטרה בפעילות היום יומית שלהם וישנם רישומים לאן ומתי נשלחו הקצינים, או לכל הפחות תיעוד של אילו קצינים עבדו באותו יום.

אם היה ניתן לרשום את הרשומות הללו, החוקרים יכלו בקלות לקבוע היכן היה הנסיך אנדרו בלילה המדובר.

בתחילת הפרשה, המשטרה סירבה לשחרר מידע זה לתקשורת, והתעקשה שחשיפת מידע רגיש כל כך על משפחת המלוכה עשויה להוות "איום על הביטחון הלאומי".

אחד השומרים שהוקצה לעבוד באותו לילה זוכר שהייתה בעיה עם הנסיך כשחזר לארמון בקינגהם.

הוא אומר שאנדרו בסופו של דבר חזר לארמון בשעת לילה מאוחרת מאוד, אך רצה להשיג את הרשומות כדי לאשר שזה היה באותו לילה.

לפני מספר חודשים ביקש אחד מהשומרים לשעבר לראות את רישומי המשמרת מתקופת עבודתו. הוא לא קיבל תגובה במשך חודשים, ובסופו של דבר יצר עימו קשר עובד במשטרת המטרופוליטן בלונדון.

העובד מסר כי הרשומות נהרסו, ואמר שמדיניות הסוכנות לשמור רק רשומות במשך שנתיים. זו מעט מדיניות מוזרה בעידן המחשבים שבהם קבצים אינם תופסים מקום רב.

"אני מאוד מאוכזב. מדוע לכל הרוחות לקח כמעט חמישה חודשים להגיב בתשובה כל כך לא אינפורמטיבית? אני גם מופתע לגלות שכל רשומות ביחס למשפחת המלוכה והגנת המשטרה שלהם נהרסות, אחרי שנתיים בלבד ", אמר השומר לדיילי מייל.

 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE