הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האח הגדול: המדינה הזו תעקוב על כל תנועה של המבקרים (ולא באמצעות סמארטפון)
חשבתם שבישראל קשה? סינגפור מתכוונת לצייד את כל הבאים בשעריה בהתקן אלקטרוני מיוחד שעליהם להשאיר לצד גופם במקרה והם באים מחוץ לגבולות עיר-המדינה הקטנה

סינגפור מתכוונת לתייג את המבקרים שלה במכשירי ניטור אלקטרוניים בכדי להבטיח את הסגר ה-Covid-19, ולא באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם.

הבאים בשערי סינגפור לא יצטרכו להיסגר במתקן ממשלתי אובאו במלון במהלך המגיפה אלא יקבלו מכשיר פיקוח אלקטרוני אשר יתריע בפני הרשויות במידה ויבחרו לעזוב את ביתם.

סינגפור הודיעה ביום שני כי היא תעקוב אחר מטיילים המגיעים מקבוצה נבחרת של מדינות - כולל תושבים ואזרחים סינגפוריים -באמצעות מכשירי ניטור אלקטרוניים, החל מה-11 באוגוסט.

הדבר יאפשר לאנשים להתבודד בביתם במקום לצאת להסגר ממשלתי מיוחד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעתה, הנכנסים ייאלצו להפעיל את המכשירים עם הגעתם הביתה, ובשלב זה הם יקבלו התרעה מהרשויות וינסו לעזוב את המכשיר או להתמודד איתו.

לא ברור באיזה סוג מכשיר מתכננת מדינת-העיר הקטנה להשתמש, אם כי ההכרזה רומזת על משהו דומה ליד האלקטרונית הדקיקה של הונג קונג שנפרסה במרץ, ושגם דרום קוריאה אימצה.

הרשויות רמזו כי הנמענים יקבלו התראות במכשיר עצמו, ולא באפליקציית סמארטפון המקושרת למכשיר.

עם זאת, סינגפור ביקשה להרגיע נמענים וטענה כי המכשיר לא יאחסן נתונים אישיים ואין לו את היכולת להקליט או לאחסן אודיו ווידאו (אם אנו רוצים להאמין לכך)

סינגפור הייתה אחד המקומות הראשונים לאמץ מעקב משופר כדי לנהל את התפרצות ה-Covid-19 שלה, ופיתחה אפליקציה המופעלת באמצעות בלוטות' בשם TraceTogether, שעל אף הדיווחים הראשונים לא הצליחה למשוך יותר מ- 25 אחוז מהאוכלוסייה.

מכיוון שהאפליקציה תוכנתה לפני שגוגל ואפל הפיקו את פלטפורמת מעקב המגע שלהם, היא לא עובדת טוב במכשירי אייפון וגוזלת חיי סוללה..

סינגפור דיווחה רק על 27 מקרי מוות בהם נגרם הנגיף, אם כי ספירת המקרים במדינה עומדת על 53,051 נכון ליום שני, על פי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס - והיא גבוהה במידה מסוימת עבור אומה המונה רק 5.1 מיליון איש, ומשקפת את תנאי המגורים הצפופים בהם מתגוררים תושביה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE