הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ירי אקראי או רצח מתוכנן? תקרית יריבאחוזה בשכונה יוקרתית בלוס אנג'לס
רשויות החוק פתחו בחקירה לאחר שאישה נרצחה ושניים נוספים נפצעו במסיבה ברח' מלהולנד המפורסם. למרות שהם טרם הצליחו לייחס מניע למעשה, במשטרה בודקים את החשד כי מדובר בפעילות של כנופיות אלימות

אישה נורתה למוות ושניים נוספים נפצעו לאחר שחמוש פתח בירי במהלך מסיבה ביתית בשכונת בוורלי קרסט שבלוס אנג'לס, כך על פי המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאות אנשים חגגו בבית בניגוד להנחיות רשויות הבריאות (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

הירי התרחש בסמוך לשעה 1:15 בבית שברח' מלהולנד (בלילה שבין שני לשלישי), ועדי ראייה סיפרו כי שמעו לפחות 20 יריות.

כוחות המשטרה וההצלה שהגיעו למקום מצאו שתי נשים וגבר הסובלים מפצעי ירי, והם פונו לבית החולים. מותה של אחת הנשים נקבעה כעבור זמן קצר, ואילו השניים הנוספים מאושפזים במצב קשה, כך על פי סגן כריס רמירז ממשטרת לוס אנג'לס.

 

 

פרטים נוספים, לרבות שמה של הנרצחת, טרם פורסמו. לעומת זאת, כן ידוע שלפחות שש ניידות הגיעו לבית אמש בסמוך לשעה 6:30, שעות ספורות לפני אירוע הירי הקטלני. במשטרה הסבירו שהם הגיעו למקום בעקבות תלונות של שכנים, אך הם לא נכנסו לבית ורק בדקו שלא בוצעו עבירות תעבורה.

 

הבית המדובר, שעות בודדות לפני הירי (צילום: סי. בי. אס. 2)

 

איש לא נעצר בקשר לירי, ולמרות שבשלב זה החוקרים טרם הצליחו לייחס מניע, נבדקת האפשרות שמדובר בפעילות של כנופיות אלימות. בתיעוד שפורסם ממסוקים שחגו מעל לבית ניתן לראות מאות מבלים, הן בבית והן ברחוב הסמוך, ועשרות כלי רכב שונים - בניגוד להנחיות שפורסמו ע"י רשויות הבריאות בעיר, האוסרות על התקהלויות כלשהן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE