הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שון פן מאשר שהתחתן עם בת זוגו הצעירה ממנו ב- 32 שנים- "עשינו חתונת קורונה"
השחקן בן ה- 60 נישא לחברתו, השחקנית ליילה ג'ורג' בת ה- 28. השניים נמצאים במערכת יחסים כבר ארבע שנים והחתונה נעשתה מול קהל אורחים מצומצם מאוד כיאה לתקופה הנוכחית

את הבידוד הזה שון פן וליילה ג'ורג' לא ישכחו לעולם ולא בגלל המגפה שמשתוללת בחוץ. בראיון שנתן השחקן בתוכנית הלילה של סת' מאיירס, הוא הודה שהוא ובת זוגו, אכן באו בברית הנישואים ולא מדובר בשמועות בלבד. הטקס נערך בזום אל מול עורך טקס שכלל לא נכח באותו מקום עם הזוג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"זה היה יום חמישי", סיפר פן והשוויץ בטבעת הנישואים שלו. "עשינו חתונת קורונה. אני מתכוון שזה היה מול עורך טקס מחוזי בזום והיינו בבית, עם שני הילדים שלי והאח שלה. וככה עשינו את זה." ג'ורג' היא אשתו השלישית של פן שבעבר היה נשוי למדונה ולשחקנית רובין רייט שאיתה יש לו שני ילדים.

ליילה היא בתם הבכורה של השחקן האמריקאי וינסנט דונפוריו והשחקנית האיטלקייה גרטה סקאקי. יש לה שלושה חצאי אחים נוספים מהנישואים השניים של הוריה לבני זוג אחרים.

 

 

מאיירס ציין שלדעתו חתונה כל כך קטנה נשמעת כמו מאורע מלחיץ משמעותית פחות מחתונה גדולה. פן השיב בהסכמה מבודחת. "בוא נאמר שיש מרכיבים משחררים חברתית בזכות הקורונה." השמועות אודות החתונה החלו לצוץ במהלך סוף השבוע כשהשניים נתפסו כשהם עונדים את טבעות הנישואים. לאחר מכן חברים החלו לברך אותם באינסטגרם מה שדי הסגיר את העניין.

הזוג המאושר חולק תשוקה רבה לכל מה שקשור בצדקה. באפריל הם ניצפו כשהם מסייעים למתנדבים בעמדת בדיקות קורונה ניידת בלוס אנג'לס. גם במרץ הם יצאו יחד לערב צדקה שליילה עצמה הפיקה עבור חיות הבר באוסטרליה, לאחר השריפות העצומות שהחריבו שטחי טבע רבים.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE