הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השנה יש ייצוג יהודי משובח בין המועמדים לפרס האמי- הנה כל מי שעושה לנו כבוד!
מאז שהתפרסמה רשימת המועמדים לאמי של 2020 אפשר לומר דבר אחד בבירור- הכוכבים היהודים בתעשייה עושים עבודה מצוינת. תוכלו למצוא אותם כמעט בכל קטגוריה שקיימת בטקס. הנה המועמדים הבולטים

עשרות יוצרים ושחקנים יהודיים נמצאים ברשימה הנחשקת של הזוכים הפוטנציאלים בפרסי האמי השונים. אם עדיין לא ראיתם את היוצרים המעולים הללו, הרשימה הבאה תזכיר לכם מה להוסיף לרשימת הצפייה שלכם:

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"המורדת" של נטפליקס קוטפת מועמדויות בקטגוריות הדרמה

אי אפשר לדבר על הסדרה הזו מבלי להזכיר קודם כל את המועמדות של השחקנית הישראלית- שירה האס. הכוכבת הצעירה הפכה להיות לישראלית הראשונה אי פעם שמועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס האמי.

הסדרה מבוססת על ספר זיכרונות של הסופרת דבורה פלדמן, ומלבד המועמדות של האס ישנן עוד שבע מועמדויות נוספות כולל המיני- סדרה הטובה ביותר ופרס הכתיבה הטובה ביותר לאנה וינגר. עבור הסדרה היו צריכים השחקנים ללמוד יידיש. שירה שגילמה את הדמות הראשית- אסתי, סיפרה שהתפקיד היה אחד המורכבים ביותר שזכתה לשחק.

 

 


טיפאני האדיש "בלאק מצווה" מועמדת לתוכנית ספיישל הטובה ביותר

גם זו סדרה של נטפליקס בה מככבת הקומיקאית טיפאני האדיש. יחד איתה בקטגוריה ישנו ייצוג מרשים למדי של קומיקאים מוכרים, ביניהם ג'רי סיינפלד היהודי גם כן. אביה של האדיש הוא יהודי אריתראי, אך היא לא פגשה אותו עד שהייתה בת 27. כל תוכנית הסטנדאפ שלה מוקדשת לחיבור שמצאה לשורשים היהודים שלה.

 

 


"שיט'ס קריק" מועמדת למספר עצום של קטגוריות עבור העונה האחרונה שלה

הסדרה נוצרה על ידי יוג'ין ודן לוי, אב ובן מקנדה. הסדרה קיבלה 15 מועמדויות כאשר ביניהן גם המועמדות לסדרת הקומדיה הטובה ביותר. כמו כן, כל אחד מארבעת השחקנים המובילים של הסדרה קיבלו מקום של כבוד ברשימה. יוג'ין לוי מועמד לפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת קומדיה, קת'רין אוהרה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר, דן לוי מועמד לפרס שחקן המשנה הטוב ביותר ואנני מרפי מועמדת לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר.

 

 


"גברת מייזל המופלאה" ממשיכה להוביל בקטגוריית הקומדיה

זו העונה השלישית של הסדרה היהודית והיא קטפה לא פחות מאשר עשרים מועמדויות, כולל סדרת הקומדיה הטובה ביותר. גם השחקנית הראשית רייצ'ל ברוסנהאן מועמדת לפרס השחקנית הטוב ביותר. השחקנית היהודייה אלכס בורשטיין קיבלה מועמדות נוספת לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר, קטגוריה שבה זכתה כבר פעמיים. איימי שרמן- פלדינו מועמדת לפרס הבימוי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE