הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קורטני קרדשיאן "ממש לא בסדר" עם זה שבנה ריין גילח את השיער
כוכבת הריאליטי התבדחה על התחושות שלה בנוגע לשינוי הקיצוני במראה של בנה. משיער ארוך וגולש עבר ריין לשיער קצוץ. קורטני מספרת שעל אף השוק היא די אוהבת את המראה החדש

בנה בן החמש של קורטני קרדשיאן חשף את הלוק החדש באינסטגרם של אמא. בתמונה הוא עומד כשיד אחת על התספורת החדשה והשנייה מאחורי גבו, נראה ממש כמו דוגמן קטן. ריין גידל את שערו פחות או יותר במשך כל חמש שנות חייו מה שיכול להסביר את התגובות הסותרות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קורטני וילדיה

 

קורטני כתבה מתחת לתמונה של הבן- "אני ממש לא בסדר". הרבה מהעוקבים של קורטני חלקו את ההלם שלהם מהשינוי, אחת מהמגיבות הייתה גברת היילי ביבר בכבודה ובעצמה שכתבה דווקא מילים מעריצות. חבר קרוב למשפחה כתב: "אני בהלם אבל גם חולה על המראה החדש." קורטני השיבה לו: "אני אוהבת את זה."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I am not ok.

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

 

אחת המגיבות שאלה את האם האם היא שמרה תלתל מהשיער שנעלם, קורטני אישרה וענתה: "זה יהיה איתי לנצח." בעבר קורטני ספגה לא מעט ביקורות על השיער הארוך של ריין, אך באפריל היא החליטה לשים לזה סוף כשאחד המגיבים כתב: "תגזרי את השיער של הבן שלך."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

love and happiness

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

 

קורטני כתבה: "השיער הכי יפה בעולם. כל מי שאומר אחרת אבגד", משפט שקורטני מפורסמת עבורו במדיה החברתית. גם אחותו הגדולה של ריין, פנלופה דיסיק התהדרה ברעמה מרשימה עד שהחליטה להסתפר ב- 2019. לתספורת הראשונה שלה בחרה בקארה מתוק.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE