הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אשטון קוצ'ר, קייטי פרי, דיאן קיטון ועוד- איך הסלבס מגיבים על שערוריית אלן דג'נרס
בצל חשיפת האווירה הנוראית שהייתה על סט התוכנית של אלן דג'נרס, רבים מאנשי תעשיית הבידור החליטו להביע דעתם, חלקם תומכים במנחה ואילו ישנם גם כאלה אשר מצדדים בהאשמות

סלבריטאים משני צדדי המתרס בנוגע לפרשה עושים כותרות לאחר שעובדים בתוכנית כתבו שמפיקים בכירים התייחסו אליהם בצורה גזענית ומשפילה. בעוד כוכבות כמו קייטי פרי ודיאן קיטון תומכות באלן דג'נרס, ישנם גם קולות מעברה של הקומיקאית שחושפים את החוויה השלילית שהייתה להם כשהתארחו או עבדו בתוכנית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלן דג'נרס ודיאן קיטון

טוני אוקונגבווה, שהיה דיג'יי בתוכנית במשך מספר שנים, סיפר שהוא עצמו חווה אווירה "רעילה" ממש כפי שעובדים לשעבר ובהווה מתארים. "בעוד שאני אסיר תודה על ההזדמנות שזה נתן לי, כן חוויתי והרגשתי את הרעל באווירה ואני עומד עם הקולגות לשעבר שלי בעוד הם מחפשים ליצור מקום עבודה יותר בריא ומכיל בעתיד."

השחקן אשטון קוצ'ר לעומת זאת בחר להביע את תמיכתו באלן: "לא דיברתי עם אלן אבל אני יכול לדבר רק מתוך החוויה שלי." כתב בטוויטר. "היא והצוות שלה התייחסו אלי ולצוות שלי בכבוד ואדיבות. היא מעולם לא התחנפה לסלבריטאי משהו שאני תמיד ראיתי ככנות מרעננת. כשהדברים לא טובים היא תמיד עובדת כדי לתקן אותם."

 

 

הזמרת קייטי פרי כתבה בטוויטר גם להגנתה של דג'נרס. "אני לא יכולה לדבר בשם החוויה של מישהו אחר מלבד שלי אבל אני רוצה להכיר בכך שתמיד הייתה לי חוויות חיוביות מהזמן שלי עם אלן ובסט של התוכנית," שיתפה. "אני חושבת שכולנו חזינו באור ובמאבק המתמשך למען שוויון שהיא הביאה לעולם דרך הפלטפורמה שלה במשך עשורים. שולחת לך אהבה וחיבוק, חברה."

 

 

גם השחקן קווין הארט חשב שהיחס כלפי אלן אינו צודק. "זה מטורף לראות חברה שלי עוברת את מה שהיא עוברת בצורה פומבית. אני מכיר את אלן שנים ואני יכול לומר בכנות שהיא אחד האנשים הכי מגניבים בכל העולם." כתב. "היא התייחסה למשפחה שלי ולצוות שלי באהבה וכבוד מהיום הראשון. האינטרנט הפך לעולם משוגע של שליליות...אנחנו מאוהבים במפלות של אנשים. זה בכנות עצוב...איך הגענו לכאן? אני עומד לצד מי שאני מכיר ואוהב. במבט קדימה לעתיד כשנחזור לאהוב אחד את השני...השנאה הזו חייבת להפסיק. אני מקווה שזה יצא מהאופנה בקרוב."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

It’s crazy to see my friend go thru what she’s going thru publicly. I have known Ellen for years and I can honestly say that she’s one of the dopest people on the fucking planet. She has treated my family and my team with love and respect from day 1. The internet has become a crazy world of negativity....we are falling in love with peoples down fall. It’s honestly sad...When did we get here? I stand by the ones that I know and that I love. Looking forward to the future where we get back to loving one another....this hate shit has to stop. Hopefully it goes out of style soon....This post is not meant to disregard the feelings of others and their experiences....It’s simply to show what my experiences have been with my friend. Love you for life Ellen...

A post shared by Kevin Hart (@kevinhart4real) on

 

לסיום כתב הארט: "הפוסט הזה לא נועד להפריך את הרגשות של אחרים והחוויות שלהם...זה פשוט בא להראות מה היו החוויות שלי עם החברה שלי. אוהב אותך תמיד אלן". עוד תומכת של אלן הייתה דיאן קיטון שכתבה באינסטגרם: "תמיד נהניתי בביקורים של בתוכנית של אלן. ראיתי איך הקהל מוצף בשמחה והכרת תודה. היא נותנת בחזרה לרבים וגם לי."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I ALWAYS ENJOYED MY VISITS TO THE ELLEN SHOW. I’VE SEEN HOW THE AUDIENCE EXUDES HAPPINESS AND GRATITUDE. SHE GIVES BACK TO SO MANY INCLUDING ME. @theellenshow

A post shared by Diane Keaton (@diane_keaton) on

 

כוכבת היוטיוב ניקי טוטוריאלס שבעבר התארחה בתוכנית לאחר שיצאה מהארון כטרנסג'נדרית, התייחסה בתוכנית אירוח הולנדית לחוויה הלא נעימה שהייתה לה. "תקראו לי נאיבית, אבל די ציפיתי שיקבלו אותי עם תותחי קונפטי: 'ברוכים הבאים לתוכנית של אלן דג'נרס!' אבל במקום קיבלה את פני מתלמדת כועסת שעבדה יותר מדי. ציפיתי לתוכנית דיסני וקיבלתי טלטאביז לאחר החשיכה."

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE