הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיסני החליטה להוציא את הסרט החדש של "מולאן" הישר לשירות הסטרימינג שלה
לאחר שיציאת הסרט נדחתה שוב ושוב בגלל מגפת הקורונה, החליטו בדיסני להעביר את ההשקה היישר לסטרימינג. סוף סוף המעריצים יוכלו לראות את מולאן בלייב אקשן

מנכ"ל דיסני- בוב צ'אפק הכריז על התוכניות להשיק את הסרט בדיסני+ ב- 4 בספטמבר. בניגוד לרוב הסרטים שמוצעים למנויי הפלטפורמה, הסרט "מולאן" יהיה זמין בארה"ב, בעלות של 30$ עבור ההשכרה. עוד מקומות בעולם בהם הסרט יהיה זמין למנויים הם- אוסטרליה, ניו- זילנד, קנדה ומספר מדינות במערב אירופה. במקומות שבהם לא קיים שירות דיסני+ ובתי הקולנוע פתוחים, יזכו בכל זאת התושבים לראות את הסרט על המסך הגדול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דיסני

 

התאריך המקורי שבו אמור היה הסרט לצאת היה ה- 27 במרץ. מאז, כל כמה זמן ניסו לקבוע תאריך חדש, אך כנראה שדיסני הגיעו למסקנה שהגיע הזמן לשנות כיוון. "על מנת לפגוש את צרכיהם של הצרכנים בתקופה הלא צפויה הזו, חשבנו שזה יהיה חשוב למצוא דרכים אלטרנטיביות להביא את הסרט המופלא הזה שמתאים לכל המשפחה בזמן הקרוב." אמר מנכ"ל דיסני.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I will bring honor to us all. See Disney's #Mulan in theaters March 27! Get tickets: (Link in Bio)

A post shared by Mulan (@mulan) on

 

אחר כך הוסיף: "אנו רואים את זה כהזדמנות להביא את הסרט המדהים הזה לקהל גדול שאינו יכול לראות את הסרט בקולנוע, בעוד אנו מדגישים אף יותר את הערך והמשיכה של מנוי דיסני+ עם התוכן הנהדר הזה." החברה מאמינה שההשקה תעודד הרשמה של מנויים חדשים לשירות.

על אף המהלך המפתיע, לצ'פאק היה חשוב להדגיש שמדובר בעניין חד- פעמי ולא מודל עסקי חדש של דיסני. לכן לא נראה בסטרימינג סרטים אחרים שצפויים לצאת כמו "האלמנה השחורה" של מארוול. "מולאן זה יחיד במינו, יחד עם זאת אנו מוצאים את זה מעניין מאוד להיות מסוגלים ללמוד מזה ולראות מה קורה, לא רק במונחים של קפיצה במספרי המנויים שאנו מקבלים בפלטפורמה אלא גם מספר העסקאות הממשי."

 

 

חשוב לזכור שההשקעה הכספית של דיסני בסרט "מולאן" הייתה עצומה. בסרט יש סצנות קרב מפורטות, תלבושות מיוחדות, אפקטים מרהיבים וסטים ייחודיים על מנת להפוך אותו לראוי למסך הקולנוע. בנוסף זו הייתה אמורה להיות הפריצה הגדולה של השחקנית ליו ייפי בתפקיד מולאן.

לא מזמן דיסני הוציאה לפלטפורמה את הגרסה המצולמת של המחזמר "המילטון", שנה שלמה לפני התכנון המקורי. זו רק עוד הוכחה לכך שאולפני הצילומים אינם מאמינים בחזרת אולמות הקולנוע לשגרה בזמן הקרוב. "מולאן" הוא רק סרט אחד מיני רבים שנדחתה עלייתו לאקרנים. מעניין יהיה לראות האם עוד סרטים יעשו מעבר ישיר למסך הקטן בשל המצב הנוכחי.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

"Only the most true will become a great warrior." See Disney's #Mulan in theaters March 27! Get your tickets: (Link in Bio)

A post shared by Mulan (@mulan) on

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE