הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קמרון דיאז מרגישה "שלווה" עם הבחירה לעזוב את קריירת המשחק שלה
השחקנית פרשה מעולם המשחק בשנת 2018 ולפי מה שהיא מספרת היא לא מתחרטת על זה לרגע. הסיבה למהלך הייתה התחושה שלה שהיא איבדה את עצמה בתוך העבודה ושהיא איבדה את העצמאות שלה

דיאז התארחה בתוכנית של השחקנית ומנכ"לית "גופ"- גווינית' פאלטרו, לשיחה אישית. היא סיפרה שהמחויבות שלה לקריירת המשחק שלה לא השאירה לה מרחב לחיות חיים פרטיים. "פשוט החלטתי שאני רוצה דברים אחרים מהחיים שלי" סיפרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"עבדתי כל כך קשה במשך כל כך הרבה זמן, צילמתי סרטים, זה כל כך מתיש." המשיכה לשתף. "כשאת עושה סרט- זה תירוץ מושלם- את שייכת להם. את שם במשך 12 שעות ביום במשך חודשים על חודשים ואין לך זמן לעשות שום דבר אחר."

קמרון הרגישה שהחיים באור הזרקורים מרוקנים, גווינית' השיבה לה שהיא יכולה להבין. "זו עבודה כל כך אינטנסיבית ברמה הזאת ולהיות כל כך פומבית ולשים את עצמך מול זה. יש המון אנרגיה שנזרקת אלייך בכל זמן נתון כשאת ממש בולטת כשחקנית ואת מדברת עם עיתונות וראיונות", היא הוסיפה שהיא מאוד רגישה לאנרגיות של אנשים אחרים.

 

 

עוד אמרה לגווינית' שהיא הרגישה שהיא הפסיקה להיות אדם עצמאי. "החיים שלך הופכים להיות כל כך צרים. כולם עושים דברים בשבילך ואת כל הזמן מטופלת. מעולם לא הרגשתי באמת, בכנות בנוח עם זה. הבנתי שזה חלק מהעבודה, ובשבילי, הייתי צריכה להיות שוב מסוגלת לדאוג לעצמי."

 

 

את הקרדיט לשינוי היא העניקה לבעלה המוזיקאי, בנג'י מאדן. "למדתי המון על עצמי. זה כואב. זה קשה, זה מפחיד. אני נותנת המון קרדיט לבנג'י. שברתי את המראה הזו בערך אלפי פעמים כשהוא הציב אותה מולי." הזוג נישא ב- 2015 ועברו לחיות חיים די שקטים. השנה הביאו לעולם את בתם- רדיקס מאדן ודיאז לא יכלה להיות יותר מאושרת מהתוספת המתוקה למשפחה. "זה כל כך מספק לראות את הצמיחה ולהיות חלק ממנה ופשוט לתת לה להיות היא וזה פשוט מדהים. זה הדבר הכי טוב שאי פעם קרה לבנג'י ולי. הייתי כל כך שמחה."

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE