הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ על AOC: "יפה אמיתית, לא מבינה דבר בכלכלה"
הנשיא תוקף את המדיניות הכלכלית-חברתית של המפלגה הדמוקרטית ושל אחת מתומכיה הנלהבות ביותר. מובילת הקו הרדיקלי אלכסנדריה אוקזיו קורטז. "גם ילד מבין בסביבה יותר ממנה"

הנשיא טראמפ הטיח היום דברים (חמישי) בנציגת המפלגה הדמוקרטית אלכסנדריה אוקסיו-קורטז באומרו כי היא כ"יפה אמיתית "שלא יודע כלום על הכלכלה".

טראמפ אמר במהלך נאום באוהיו כי הדמוקרטים רוצים "לגרום להשתלטות סוציאליסטית על הכלכלה האמריקאית המכונה הגרין-ניו-דיל החדש ו"המחריד".

טראמפ הזכיר כי את החבילה הסביבתית הגתה אישה צעירה אלכסנדרה אוקזיו קורטז, הידועה בשמה המקוצר כ-AOC.

"היא יודעת ככל האפשר על הסביבה - האם יש לנו ילדים קטנים כאן? כמו אותו ילד צעיר שם. [הצביע טראמפ] אני חושב שהילד הזה יודע יותר. והיא בהחלט לא יודעת דבר על הכלכלה", אמר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טראמפ טען כי המדיניות שתקדם אוקסיו-קורטז, הינה "סוציאל-דמוקרטית" כפי שהיא מכריזה על עצמה, הינה למעשה סוציאליסטית.

הנציגה המייצגת חלקים מהברונקס ומקווינס, עלולה לגרום להתמוטטות הכלכלה האמריקאית ולהוביל לדבריו למצב כמו זו של ונצואלה.

"ונצואלה הייתה מדינה עשירה מאוד לפני 20 שנה - אחת העשירות לנפש, אחת ממאגרי הנפט העשירים והענקיים, הכל היה שם. עכשיו אין להם אוכל. אין להם מים. אין להם תרופות. אין להם כלום. אותו דבר יכול לקרות", אמר טראמפ.

קורטז ידועה בעמדותיה האנטי-ישראליות והפרו פלשתינאיות כמו גם בכך שהסבירה את העלייה החדה במקרי הפשיעה בניו יורק בכך שהם מתבצעים כי אנשים "רוצים רכוש כדי לקנות לחם".

"הם רוצים לאסור על קדיחת נפט, שיהרוס את מדינתנו. זה יהרוס את עבודות הנפט והגז באוהיו. הם רוצים להצטרף שוב להסכם האקלים הפריסאי ההרסני, שם נשלם מיליארדים ומיליארדי דולרים תמורת הזכות לפגר אחר מדינות אחרות”, אמר.

אין ספק כי כאשר מדובר בכלכלה הנשיא אשר סיים את בית הספר לכלכלה של אוניברסיטת פנסילבניה יכול בהחלט להסביר ל-AOC דבר או שתיים.

חשוב לזכור שכמעט ואין כלכלנים העומדים מאחורי הגרין-ניו-דיל שלה. ג'ו ביידן לעומת זאת הביע בתכנית תמיכה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE