הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלואי קרדשיאן מתחזה לאמה קריס ג'נר והדמיון בין השתיים מטורף!
זו כבר הפעם השנייה שכוכבת הריאליטי מותחת את האם המנהלת שלה בכך שהיא עושה מהפך לדמותה. המראה החדש של קלואי כל כך מבלבל שאפילו בתה טרו בת השנתיים לא הייתה בטוחה במה שרואות עיניה

קרדשיאן בת ה- 36 החליטה שהגיע הזמן למתוח את אמא קריס. בסרטון קצר שנותן הצצה לפרק בסדרה "משפחת קרדשיאן", קלואי מגייסת מעצבי שיער ומאפרים כדי להשלים את המייקאובר ממש כמו שצריך. מכף רגל ועד ראש היא משדרת קריס ג'נר בשלמות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אני חוזרת במלוא הדרה של קריס ג'נר וזה הזמן לצלם כמה תמונות פפראצי של קריס ג'נר." אומרת קלואי בסוף הסרטון, בעוד היא מדגישה שזו הפעם האחרונה שהיא מתחזה לקריס.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

She is the best mommy EVER!!! Our Queen!!!!

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

 

השותף לפשע של האם לאחת, הוא לא אחר מאשר סקוט דיסיק, בן זוגה לשעבר של האחות קורטני קרדשיאן. בזמן שקלואי מתארגנת ניתן לראות אותו מעסיק את טרו. "אני וסקוט ממש מתרגשים", מספרת קלואי. על אף הבלבול הרגעי של טרו כשהיא רואה את קלואי כקריס, די מהר היא מבינה את העניין וקוראת לה "אמא".

עם סיום ההכנות קלואי מכריזה: "קריס כאן, חברים!". אין מה לומר, הדמיון בין קלואי לקריס הוא עצום. אבל מה שמדגיש את זה עוד יותר, זה החיקוי המדויק של קלואי כשהיא לבושה בחליפה ועוטה על ראשה פאה שחורה. כאמור זו לא המהפך הראשון של קלואי. בפרק הסיום של עונה 17, כל חברי משפחת קרדשיאן ג'נר החליפו דמויות לחברי משפחה אחרים, גם אז היא נכנסה לנעליה של קריס.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tonight on the finale of #kuwtk !! It’s safe to say I had WAYYYY too much fun being the Kris Jenner!! She’s so fabulous! PS I never thought I looked so similar to my mom until I put on this wig.

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

 

בפעם ההיא שיתפה קלואי תמונה באינסטגרם בה רואים אותה ואת קריס לבושות באותה תלבושת מבית האופנה ורסאצ'ה בשילוב עם עגילי שאנל. "אפשר לומר בביטחון שנהניתי הרבה יותר מדי מלהיות קריס ג'נר!! היא כזו מופלאה!".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE