הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכרזתו של טראמפ "זאת יכולה להיות הפעם האחרונה שהאמריקאים רואים אותי" מציתה את המדיה החברתית
מה בעצם מסתתר מאחורי המילים :" יש לי הרבה אויבים עשירים בחוץ" וכי "זו אולי הפעם האחרונה שתראו אותי לזמן מה" ?

אלפי ציוצים בטוויטר מדליקים את הרשתות לאחר נאומו של טראמפ בו הצהיר כי ייתכן שזו "הפעם האחרונה שהאמריקאים רואים אותו".

בעודו מדבר עם הקהל במפעל הייצור של חברת Whirlpool בקלידה, אוהיו, ביום חמישי האחרון, המשפט "יש לי הרבה אויבים עשירים בחוץ" וכי "זו אולי הפעם האחרונה שתראו אותי לזמן מה" נזרק לחלל על ידי הנשיא.

כתגובה למבטים המשתאים בקהל, המשיך הנשיא לחלוק כיצד יש לו הרבה "אויבים מאוד מאוד עשירים וש"הם לא מרוצים" מהתכניות הנוכחיות שלו. "אבל אני חושב שיש לנו הזדמנות אחת לעשות את זה, ואף נשיא אחר לא מתכוון לעשות את מה שאני עושה" הפציר. "אף נשיא אחר לא יעשה הנחה למדינות מועדפות,אני הנשיא הראשון שיוצא כנגד הקונצרנים הענקיים וחברות התרופות".  הוא המשיך "ויש הרבה אנשים אומללים, והם אנשים עשירים מאוד, והם מאוד לא מרוצים. "וכנראה יהיו התפתחויות בעתיד", רמז הנשיא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 "טראמפ שולף את כרטיס הקורבן, שנייה לפני שהצדק פוגש אותו בסיבוב.הוא כנראה הולך לזייף את מותו ולהיכנס למחבוא" התנוסס על אחד הציוצים כתגובה לדבריו חסרי התקדים אשר התפשטו כאש בשדה קוצים ברחבי המדיה" שוב הסיפור של זאב, זאב? התחביב שלו זה לזרוע פחד ולדבר על ה"הם"". נכתב בציוץ אחר.

"טראמפ אומר שיש לו אויבים עשירים וייתכן שלא תראו אותו הרבה זמן" צויץ מנגד "שימו לב לרמזים הקטנים שניתנים לנו מדי פעם.  אמנם טראמפ ידוע  בהצהרות נסתרות, אך בהחלט יש לבדוק את העניין. באותה נשימה בה הוא אומר שיש לו אויבים עשירים הוא גם רומז כי יתכן שלא תראו אותו לזמן מה. למה אתם חושבים שהתכוון? אני לא יכול שלא לחשוב על קנדי ג'וניור ועל כל ההצהרות הקריפטיות שלו עד ליום העלמותו".  מחשבות?

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE