הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חזרה לשגרה? קים קרדשיאן מעלה סרטון של קניה ווסט ונורת' כשהם רוקדים יחד
כוכבת הריאליטי והראפר עברו המון טלטלות בזמן האחרון שהעמידו את מערכת היחסים שלהם בסימן שאלה. נראה שלפחות לעת עתה הם לא נותנים לצרות ולמחלוקות להשפיע על זמן האיכות עם ילדיהם

קים וקניה חולקים שוב רגעים משפחתיים. הראפר בן ה- 43 העלה סרטון מתוק לעמוד הטוויטר שלו, יחד עם בתו בת ה- 7, נורת'. השניים יצרו גרסה משלהם לסרטון וויראלי. בתיאור הציוץ כתב ווסט: "IT'S FRI-YE-YE". בקליפ נראים האב והבת, קופצים מתוך קלנועית נעה ומפגינים את כשרון הריקוד הניכר שלהם. באיזשהו שלב שואלת נורת' את ווסט: "איזה יום היום?", והוא עונה לה: "זה יום שישי!".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

השיר "Push The Feeling On" של להקת נייט קרולרס להתנגן והשניים ממשיכים לרקוד עם חיוכים ענקיים. נראה שמי שאחראית על צילום הסרטון היא לא אחרת מאשר קים קרדשיאן- ווסט שניתן לשמוע אותה צוחקת ברקע ונהנית מהרגע המקסים. היא מנסה לעודד את בנם בן ה- 4, סיינט, להצטרף אך הוא לא מופיע.

 

 

לפני כשבועיים התאחדו קניה וקים במפגש אמציונלי לאחר שחיו בנפרד במשך מספר שבועות. זוכה הגראמי התבודד בחווה בוויומינג ובמשך תקופה ארוכה סירב לפגוש את אשתו, זאת בשל התקף מאניה שסבל ממנו בשל ההפרעה הדו- קוטבית בה הוא לוקה. לאחר שתקף ווסט את קרדשיאן בטוויטר עם ציוצים מאשימים, הוא החליט להתנצל בפניה באותה פלטפורמה באופן פומבי.

"אני רוצה להתנצל בפני אשתי קים על שדיברתי בפומבי על נושא אישי. לא הגנתי עליה כמו שהיא הגנה עלי. לקים אני רוצה להגיד שאני יודע שפגעתי בך", כתב ווסט בהתנצלות. "בבקשה תסלחי לי. תודה שאת תמיד שם בשבילי".

 

 

ההתנצלות של זוכה הגראמי הגיעה מספר ימים בלבד לאחר שהוא צייץ בטוויטר מספר פעמים אודות כוכבת הריאליטי ועל אמה קריס ג'נר. באחד מהציוצים אפילו הודיע לקריס שהוא לא יתן לה להתקרב לארבעת הילדים שלו ושל קים.

לפני ההתפרצות בטוויטר הוא צולם כשהוא נואם מול קהל כחלק מהשתתפותו במרוץ לנשיאות, שם התפרץ בבכי בעוד הוא מדבר על התנגדותו להפלות ואף סיפר שקים שקלה להפיל את ילדתם הראשונה- נורת'. כמו כן הוא גם טען שהוא ניסה להתגרש מקים מספר פעמים. כל השתלשלות האירועים הזו הובילו לשמועות שהזוג אכן עומד לפרק את הנישואים שלהם.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy Fathers Day to the best dad!!!! Thank you for making life so much fun! You give our kids the most awesome life! I love you so much!!!

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE