הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ ואדלסון בהתנגשות חזיתית: "זו הייתה שיחה טעונה מאד"
צרות במחנה הרפובליקני התורם הגדול ביותר של טרמאפ נכנס לעימות חזיתי בטלפון עם הנשיא שתבע ממנו לפתוח את הארנק כדי לסייע עוד במימון הקמפיין לנשיאות 2020

הנשיא טראמפ קיים שיחת טלפון רווית יצרים עם תורם העל של המפלגה הרפובליקנית שלדון אדלסון, בשבוע שעבר, במהלכו רדף את איל הקזינו על כך שהוא לא נותן מספיק סיוע למאמץ הבחירות שלו.

אדלסון בן ה-87 קרא לטראמפ לדון במאמצים להקלה על נגיף הקורונהו על הכלכלה כאשר השיחה פתאום קיבלה תפנית, אמרו לאתר 'פוליטיקו' שלושה אנשים עם ידיעה בנושא כאשר לפחות אדם אחד המכיר את הפרטים אמר שטראמפ לא היה מודע לעשרות המיליונים שאדלסון תרם למאמצי קמפיין המפלגה הרפובליקנית שלו במהלך השנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

פעילי המפלגה הרפובליקנית עברו מייד לנסות ולגשר על הרגשות העזים מתוך חשש שהשיחה עלולה לגרום לכך שאדלסון יסגור את הארנק במהלך החודשים האחרונים והקריטיים עבור מערכת הבחירות לנשיאות 2020.

המקורבים למיליארדר היהודי אמרו  שלא ברור כיצד השיחה תשפיע על הוצאות הקמפיין של אדלסון.

הונו של אדלסון עומד מעל ל-26 מיליארדי דולרים, והוא היה זה מכבר אחד התורמים הרפובליקנים החשובים ביותר בארצות הברית, כאשר כידוע המפלגה סומכת באופן קבוע על העושר שלו למימון מועמדיה ברחבי המדינה.

בעוד שהקמפיין של טראמפ עדיין נהנה ביתרון בכסף מזומן על פני ג'ו ביידן, הרי שכסף מאדלסון ואחרים יהיה חשוב מתמיד בחודשים הקרובים, מכיוון שהסקרים מראים כי טראמפ עומד מאחורי ביידן במספר מדינות.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE