הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תכינו את עצמכם- תחרות האירוויזיון מגיעה לארצות הברית!
אחת מתחרויות השירים הפופולריות בעולם, הייתה עד היום מוגבלת למחוזות אירופה בלבד, אך ב-2021 היא מתוכננת להגיע גם בגרסה אמריקאית חדשה עם מוזיקאים מכל רחבי המדינה

אמנם השנה תחרות האירוויזיון המסורתית נדחתה לשנה הבאה בשל מגפת הקורונה, אך בשנה הבאה נקבל פיצוי- אירוויזיון אמריקאי. הצוות שעומד מאחורי התחרות האירופית הכריז באופן רשמי על התוכנית לקיים תחרות שירים בין כל 50 המדינות של ארצות הברית, אשר אמורה להתקיים בתקופת החגים של שנת 2021. על מנת לבחור את הנציגים של כל מדינה, יתקיימו תחרויות אזוריות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נטע ברזילי- הזוכה של שנת 2018

"הגרסה האמריקאית של תחרות השירים- האירוויזיון, תהיה, כפי שנהגתה כרגע, מורכבת מתחרויות ראש בראש בין נציגים ממדינות שונות בסדרה של 5-10 תחרויות רבע גמר טלוויזיוניות, לאחר מכן תחרות חצי גמר ולבסוף תחרות הגמר הנוצצת." כך נכתב במסר אשר פורסם באתר הרשמי של האירוויזיון.

התחרות האירופאית מתקיימת במשך 65 שנים והיא עזרה להזניק לא מעט קריירות מוזיקליות כמו אלה של סלין דיון ואבבא. הפופולריות של התחרות היא עצומה ויש לה לא מעט מעריצים שעוקבים בשקיקה אחר כל השלבים בכל שנה ושנה, כולל מסיבות ענקיות לכבוד הצפייה בתחרות.

 

להקת אבבא באירוויזיון

 

אחד האחראים הבכירים של האירוויזיון- מרטין אוסטרדל אמר בהצהרה רשמית: "הגיע הזמן שאמריקה תחווה את החיזיון הזה, דרך התחרות האחות שלה, תחרות השירים האמריקאית." אמר. "אהבה למוזיקה זה דבר אוניברסלי וחגיגה של מוסיקה בז'אנרים שונים וסגנונות יכולה להתעלות מעל לגבולות ולאחד אנשים. אנו מתרגשים על כך שמצאנו את הפרטנרים הנכונים כדי להציע סדרה נוספת שהמעריצים שלנו מסביב לעולם יוכלו להתאהב בה ולחלוק את התחרות הייחודית הזו עם העם האמריקאי."

 

 

לפני התחרות האמריקאית תקום אקדמיה לתחרות שירה אמריקאית, קבוצה של מוזיקאים אמריקאים מקצועיים שתייצג את כל הז'אנרים והרקעים. אלה יצרו חבר שופטים של מוזיקאים בולטים בתעשיית המוזיקה שלצד הקהל האזורי, יבחרו את כל 50 הנציגים שיכולים להיות סולנים, צמד או להקה עד שישה חברים.

 

דנקן לורנס ההולנדי- הזוכה של שנת 2019

 

אחד המפיקים של התוכנית החדשה, אנדרס לנהוף, הסביר את הקונספט של התחרות לאמריקאים: "דמיינו שמוזיקה היא ספורט אולימפי ואמנים מכל רחבי העולם יתקבצו יחד על מנת להתחרות על הזהב. זו תחרות האירוויזיון." על אף שהוא ניסה להקביל את האירוע המוזיקלי לאירועים מכוננים עבור הקהל האמריקאי כמו הסופרבול למשל, רק הזמן יראה האם הציבור בארצות הברית יתחבר לתחרות כפי שעשו זאת האירופאים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE