הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברת התעופה מבטיחה: "מי שיחלה בקורונה יקבל חבילה הכוללת מלון, הוצאות רפואיות, ובמידת הצורך הוצאות הלוויה"
הצעד הנואש - וללא ספק היקר מבחינת דמי הביטוח של חברת התעופה - מגיע על רקע העובדה שחברת התעופה אמורה לצמצם 9,000 משרות בשבועות הקרובים

לאחרונה הודיע האיגוד המקצועי של תעשיית התעופה, והאיגוד הבינלאומי לתובלה אווירית (IATA), כי בידו תחזית קשה לפיה הוא אינו מצפה כי נסיעות אוויריות יתאוששו לרמות טרום-קורונה עד לפחות שנת 2024.

למול זה חברה אחת החליטה על מדיניות בלתי צפויה ובלתי-אורתודוכסית כדי להחזיר לעצמה עסקים ולהשיג תשומת לב.

חברת אמירייט, חברת התעופה המובילה של איחוד האימרויות שמדובאי, מציעה כעת לנוסעים 'רשת ביטחון' מסוגים שונים, ואומרת ללקוחות שאם ידבקו בקורונה בזמן טיסתם, חברת התעופה תכסה את כל העלויות הקשורים לטיפול רפואי, הסגר במלון, ואפילו הלווייתם במקרה של מוות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הצעד הנואש - וללא ספק היקר מבחינת דמי הביטוח של חברת התעופה - מגיע על רקע העובדה שחברת התעופה אמורה לצמצם 9,000 משרות בשבועות הקרובים.

ובתוך כך אמירייטס מתגאה בתואר של "חברת התעופה הראשונה בעולם שמציעה כיסוי חופשי וגלובלי בעלויות הקשורות ל-COVID-19 ", והודיעה על המדיניות באתר שלה בסוף השבוע:

"לקוחות חברת האמירויות יכולים לנסוע בביטחון, מכיוון שחברת התעופה תכסה הוצאות רפואיות של עד 150,000 אירו [175,000 $] ועלויות הסגר של 100 יורו ליום למשך 14 יום, אם הם יאובחנו עם COVID-19 במהלך נסיעתם".

יו"ר קבוצת אמירייטס, השייח' אחמד בן סעד אל מקטום, תיאר כי האמצעי יעניק למטיילים בטיחות בתקופות בלתי צפויות בתקווה להחזירם לטיסות של נתיבים למרחקים ארוכים.

"אנו יודעים שאנשים כמהים לטוס בעוד גבולות ברחבי העולם נפתחים בהדרגה, אך הם מחפשים גמישות וביטחון במידה ויקרה משהו בלתי צפוי במהלך נסיעתם," אמר.

מחברת התעופה נמסר כי המדיניות תישאר בתוקף עד סוף אוקטובר והיא תקפה עד חודש מתחילת מסע הנוסע.

בניו יורק פוסט מציינים כי הכיסוי הרפואי הזמין לנוסעים המאושפזים בשל הנגיף הוא משמעותי: "גם נוסעים חולים שלא הולכים לעולמם לאחר שנסעו עם חברת התעופה יכולים לקבל הוצאות של עד 176,000 דולר וכן 118 דולר ליום עבור לינה. לכסות התאמות נצרכות בהסגר עד לשבועיים", על פי הפוסט.

ובהתחשב בסיקור התקשורתי החיובי שהתקבל באיחוד האמירויות מהיוזמה הלא שגרתית, סביר להניח כי ספקים בינלאומיים אחרים יבואו בעקבותיו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE